Thursday 28 January 2010

AKU TAK SUKA ARTIS!

credit 2 google &kosmo, pinjam gambo ko ye :)



Korang minat/suka artis??


Terang-terang aku cakap AKU TAK MINAT!


Perlu ke nak minat? eheheh!! Jangan marah ye pada fanatik-fanatik sume, ngee... :) Dulu masa zaman sekolah-sekolah, ceh...minat bagai nak rak nih, poster penuh dinding bilik, wah..dah jadi wallpaper plak dinding bilik aku! Murah jer...Takyah habis beriban-riban :) Minat nih, semua lagu hafal! sume gosip tau! Cuba ko tanya aku fizik kimia, buku tu celah mane pon aku tak tau.


Nak jadi cerita, aku ada minat ni sorang artis yang hot giler la.. tetiba kuar pulak citer, dia ni main bontot! Alamak! Diam jap. Benci!! Benci!! La...marah pulak...Geram! Nape la ko jenis camtuh! Ciss...cabut sume poster-poster ko T_T. Pastu esoknyer pegi sekolah. Ada sorang cikgu ni, Cikgu Hamisah...ye aku ingat lagi nama ko sebab ko yang sedarkan aku :) Cikgu ni suka sembang-sembang ngan muridnyer. Pagi tu cikgu tu bukak topik pasal artis, ceh...sume suka lah time tuh, dah rase macam kat dalam forum plak. Then cikgu tu cakap, " aku tak paham nama korang minat-minat sume nih, ye aku tau...ni life, normal lah tu tapi dia kenal ke korang? Menampal poster bagai nak giler, Paling tidak pon dia jumpe ko dia senyum jer. Pastu korang cakap, oh! i minat la lagu u! thanxx! itu jer, dalam hati dia, ee...cepat la berambus! aku penatlah!"


Semua diam. Ok, betul gak cikgu aku cakap. Balik umah terus cabut semua poster. CLEAN.


Kadang artis yang kita minat kene tangkap khalwat lah, ganja, mabuk-mabuk, kaki disko, bogel sana sini, rampas laki/bini orang... tapi tak boleh nak salahkan dorang sebab MEREKA JUGA MANUSIA. SETIAP MANUSIA ADA MELAKUKAN KESILAPAN.


pssttt....Setakat nak tengok drama, dengar lagu je boleh la...nak minat?? SORRY LA....

16 comments:

  1. hahaha aku suke la cikgu ko! aku minat kat cikgu ko leh?

    ReplyDelete
  2. boleh la...tapi tak de la fanatik sesangat...cam biasa jer...ape la nak jadi sekarang ni...macam2 kes kan...gosip la...itu la ini la...

    ReplyDelete
  3. he3x.. tu la dah jd kenangan dah sumer zaman2 minat artis niyh.. suke2 dengar, tgk2 lakonan blh la.. tu pun klu citer tu best.. lau x..layan kartun lg best.. heh3x..

    ReplyDelete
  4. artis malaysia skrg dh mcm artis hollywood..hehe

    ReplyDelete
  5. hajar pun lau minat artis pun minat2 bese2 jer tp zaman2 sek. dulu minat sangat ngan tok t... huhuhu...

    ReplyDelete
  6. dah lama tak beli majalah2 hiburan ni membazir yg kaya bukan kite...tp diorg...dulu time sek camtu gak beli poster bg...pastu fikir lebey kurg cam cekgu tu...terus dh tak beli dah...setakat nk beli2 majalah ni malas dh membazir...

    ReplyDelete
  7. hehe...kita pun takde fanatik2 sgt..! tak best! takde pekdah! :p

    ReplyDelete
  8. Betul tu...sekadar tgk drama/movie dan dgr lagu diorang je..xdela sampai tampal menampal nih...

    ReplyDelete
  9. hah..tul tu..setakat dgr lagu depa, tgk drama depa ckp le..tak yah nak lbh2 minat..buang masa je...

    ReplyDelete
  10. emm same lah, bila artis yg kite minat tu buat hal, uih.. rs kecewa dan rugi sebab dah terminat kat die.

    ReplyDelete
  11. mmg btol pon...yg mcm af tu kite vote2...bkn daapat ape pon..buat rugi credit je..ekekeke..tp skrg daku x leh tgk remy ishak since peknen ni..x tau la nape ye..x leh tgk die kat tv sure hatiku berbunge bunge..itu je la ketaksuban aku..eekekkeke...

    ReplyDelete
  12. aku tak tau minta kat saper..fahrin ahmad kut..sebab hensem..keh..keh..keh..

    ReplyDelete
  13. me too..xminat extremely..jut minat lakonan or nyanyian jek..tu pn kejap je..pastu bila dh xmusim lupe..haha

    ReplyDelete
  14. uhhuuh
    tak minat sgt mereka2 nih
    biase2 je

    ReplyDelete
  15. artis mmg cm tu . dia ingat dia bebas sgt

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014