Sunday 26 September 2010

DIGI iPHONE 4 PLAY


Apple melancarkan iPhone 4 barunya yang menampilkan FaceTime, yang membuat mimpi dari panggilan video menjadi kenyataan, dan menampilkan layar Retina baru, resolusi tertinggi yang pernah dibuat ke layar telepon, menghasilkan teks, gambar dan video yang super tajam. Selain itu, iphone 4 dilengkapi dengan kamera 5 megapiksel yang memiliki LED flash. HD video recording adalah salah satu fitur dari iPhone 4 yang akan membantu menjuarai pasar smartphone dengan kebanggan.



Ok, itu baru nak citer pasal layar ngan kamera bagai, belum cerita keseronokan pasal Aplikasi-Aplikasi yang best dari iTunes App Store! Beratus ribu aplikasi yang canggih dalam iTunes App Store tapi dalam banyak-banyak aku paling minat





Couch to 5k akan membantu anda mendapatkan bentuk tubuh menggunakan sistem C25K, siri latihan interval, dalam masa 30 minit setiap hari, yang merangkumi 9 minggu, yang berpunca pada kemampuan anda untuk berjalan 5 km (3.1 batu) tanpa berhenti atau berjalan. Aplikasi ini dicipta oleh Lucius Kwok dan Kasten Searles.







.20 hingga 30 minit latihan, ditambah pemanasan 5 minit & rehat 5 minit.
• Alternatif antara selang jogging & berjalan yang jenis mencabar bagi sesi latihan.
• Latihan penuh mengambil masa 9 minggu, tetapi anda boleh mula pada bila-bila waktu.
• Pilihan daripada suara wanita, lelaki atau tiada yang menjadi petunjuk yang memberitahu anda bila waktu jogging dan bila waktu harus berjalan.
• Gunakan dengan playlist anda sendiri - muzik, podcast, atau audio yang lain.
• Gunakan bersama-sama dengan Nike + (Nike Plus sistem untuk melancarkan perjalanan anda).
• Muzik kawalan dalam aplikasi.
• Update Twitter dan Facebook penurunan berat anda akhir setiap latihan.



Aku rasa aplikasi ni sangat menarik, nak pulak yang badan dan perut yang terlebih gebu ni, haaa...sesuaiii sangat lah aplikasi ni untuk aku, hehehehehe!!!! Pulak tu, melayan aplikasi ni dengan melayari internat laman DIGI yang penuh keriangan!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014