Monday 29 November 2010

MEMILIH JIN

Alah membeli memang memakai...jap...jap..aku rasa salah pulak pepatah ni ngan aku. Tak masuk langsung. Mungkin yang ini baru betul - Orang memberi kita merasa, haa...betoi kot, hahahahaha! Ni bukan merasa penumbuk apatah lagi penampo, ni adalah rasa bila orang belanja kita, yeahhhhh!!!



Disebabkan balik kampung hari tu, adalah orang kaya baru belanja aku dan laki aku seluar jeans Levis. Sungguh kekampungan betoi aku bila masuk ke butik itu sebab selama ini aku pakai seluar cap 'Lipas' saja, hahahahhahahah! Takpelah, bila orang nak belanja, kita pon mesti buat tak tau ape-ape, buat macam tak pernah masuk butik itu, pastinya kita kan dibelanjakan - ye salah satu tips yang menarik untuk hari ini, hurmmm...! :)




Sungguh ghairah mencari yang paling terbaru dan termahal (sebab orang belanja). Eh, berlakon betul! Nape tak panggil je salesgirl, hehehehehe! Sungguh aku tak pandai memilih jeans! Aku hanya beli jeans bila bersama adik aku, Iera. Dia sangat pandailah bab fesyen. Makanya terpaksa aku main sauk yang mane berkenan. Alamak! Takde saiz pulak! Tu la...orang suruh kurus sikit kan...takpe..takpe banyak lagi pilihan, hehehhehe!





Yeahhh! Itulah orang kaya baru - berbaju putih! Dia adalah abang ipar aku merangkap abang kepada suami aku. Aku panggil dia Pok Baq. Oh! Jangan sesiapa terasa nak cuba try test pikat dia, dia sudah berkahwin anak dua. Hehehehhe! Opss...jatuh saham pulak, takpe lah pasni belanja Ieda lain la pulak, kasi up balik saham, hahahhahaha! :)






Laki aku sudah mula bosan! Aku pilih seluar tak abis-abis! Bukan tak abis-abis, aku kan nak tolong Kak Lisa pulak pilih seluar dia, hahahhaha! Eh, nampak tak watson depan tu. Pak Guard dia tak semenggah! Koreng idung jolok 1 meter kedalam, geli aku tengok! Kalo ye pon sopan la sikit, nak korek pon cover lah tangan sebelah macam nak cungkil gigi tu, ehhehehehe! Lantak ko lah Pak Guard, yelah...tengah sedappp kan, layan abis sampai tak sedar orang keliling semua tengok, ekekekeke!!!!




Amanda penat! Ok! Ok! Abis dah sayang...jom balik! :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014