Ape pon tak boleh! Ape pon tak boleh! Bila ngamuk sekarang ni cakap macam tu, nak mengamuks pon tak jadi hahahahahhaha!
Sibuk je sekarang nak cari t-shirt Jambu, rasa macam comel je bila pakai macam Yus dan Tauke, kahkahkah!!! Ok, ok, sangat mengarut! Suka warna pink ala-ala gegurl gitew aauuuuwww!!! Heeheheheh!
Cari punya cari jumpe dekat sini. Macam kurang menarik. Suka yang Yus pakai yang kaler pink pastu ada gambar crown, tapi ok lah dari takde kan :)
![]() |
| Kaler Hitam |
![]() |
| ni pulak PINK! :) |


