Tuesday, 3 November 2009

MAKAN


ANAK AKU SKANG KUAT MAKAN LA...KALO DAPAT BAU MAKANAN, NGANGA ARR MULUT DIA, HUHUHU!!!

KADANG KALO AKUNAK KISS PIPI DIA, DIA G BUKAK MULUT, KOT2 AKU BG MAKAN, EHEHEH!!!!
ITU DIA...SEDANG MENUNGGU SESUATU NGAN MUKA SEDIH ;p


YEAAHH!!! WAN KO DH SUAP KO!



ADA PUAS ATI KA??
NAPE MUKA CAMTUH??



YEAHH!! MUKA PUAS ATI DAPAT RASA KUAH DURIAN!!

HAHAHHA!!!

11 comments:

  1. ummmmpppp... cedapnyer amanda mamam kuah durian... amanda sker durian yer... camni leh geng ngan auntie hajar laaa..... hehehe...

    xpe amanda kuat makan t amanda leh cepat besarkan....

    ReplyDelete
  2. yeee time mcm ni, sume bende dia nk mamam..nganga je mulut kalo nmpk kita sua pape kan..hehe..so sweet, cam anak burung je kengkadang! :)
    *eheh amanda dh ade kusi tu..arif lom ada aa, nak cari aa msti bertmbh2 selera dia nk mamam..yuhu..

    ReplyDelete
  3. bagus la kuat mkn yer...hehehe

    ReplyDelete
  4. ikut sapa kah e2 kuat makan..xpa la..nanti cubby bru comeyy...leh picit2 pp dia ..:P

    ReplyDelete
  5. hahaha...mmg budak2 bayi mcm tu..hazim pun pantang tgk org makan..semua dia nak belasah..tak sedar diri yg dia tu kecik lg..jap gi sakit perut/kembung..kita gak yg susah...huhuhu....

    ReplyDelete
  6. hehe dpt makan kuah durian..muka terkelat2

    ReplyDelete
  7. hehe..comel la amanda tggu makanan cm 2.

    ReplyDelete
  8. time dia nk mkn sumbat je ieda..kang dah x mo mkn bekejar nk paksa mkn..

    ReplyDelete
  9. amanda tomei2x...muuuaaaaaxxx

    ReplyDelete
  10. amanda kuat makan erk..x pe la die tgh berselera ko suap kan je ieda..kalau x selera kang ko lak yg sakit ati ko suap die x mo mkn..ekekkee

    ReplyDelete
  11. comel tul amanda ni.. dh pandai dh mintk mkn..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014