Wednesday 29 October 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE MEMANG TERBAIK!!!

Set Bersalin atau Set Berpantang wajib dimakan selepas melahirkan anak. Ieda percaya ramai ibu yang sedang hamil masih tercari-cari set berpantang yang terbaik untuk diri masing-masing, sama macam ieda jugak hehehehhe. Dulu sebelum tak kenal shaklee, hari-hari ieda google mencari set berpantang yang terbaik dengan testimoni dan harga berpatutan. panjang je list pastu baru buat pilihan, hehehhe! Last-last dari pandangan ramai dan pendapat kawan-kawan, ieda memilih set berpantang dari shaklee. Memang MANTOPPPPP!!! Dah gunakan baru tau! :) dan saya berani suggestkan buat bakal-bakal ibu diluar yang akan berpantang :) Mari kita lihat apa vitamin apa yang terdapat dalam set berpantang shaklee ni.





B Complex
B Complex membantu mengatasi kelesuan, penting bagi kesihatan mental mambantu mencegah kemurungan (meroyan) dan sebagai penenang (anti stress). Perlu bagi urat saraf. Untuk ibu-ibu yang baru melahirkan anda memerlukan B Complex bagi mengatasi masalah kelesuan dan dapat mengatasi kemurungan atau meroyan.


Vitamin C (Sustaine Realease Vita-C)

Vitamin C penting dalam pembentukan kolagen dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan. Membantu dalam proses pemulihan luka dan membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan badan. Bagi ibu-ibu yang baru melahirkan sudah tentu anda inginkan luka cepat pulih dan Vitamin C adalah jawapan kepada masalah tersebut.


Vitalea (Multivitamin with iron)

Multivitamin mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral, menambah kepada apa-apa makanan yang kurang di dalam badan kita. Sangat bagus diambil oleh ibu-ibu yang berpantang kerana kita tahu bahawa semasa berpantang banyak makanan yang tidak boleh diambil, dan multivitamin adalah pilihan terbaik bagi menggantikan makanan tersebut. Iron juga penting untuk ibu yang telah kehilangan banyak darah sewaktu melahirkan.


Zinc Complex

Zinc membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran dan dalaman (rahim), bagi yang tidak makan ikan haruan atau pati ikan haruan, zinc adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan ikan haruan. Selain itu zinc juga membantu untuk mengurangkan masalah keguguran rambut selepas melahirkan.Yang penting sekali ialah zinc dapat membantu dalam masalah "kedinginan" selepas bersalin.


Sebagai tambahan untuk ibu-ibu berpantang boleh juga mengambil Energizing Soy Protein (ESP) sebagai minuman harian anda dan Ostematrix (Kalsium Magnesium with vitamin D), kedua-dua supplement ini boleh mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan melancarkan air susu ibu. Alfalfa juga bagus diambil sebagai milkbooster jika ibu2 mengalami masalah susu kurang, selain itu Alfalfa juga berfungsi sebagai "Kacip Fatimah"


Harga pula?? ehhehe mesti ramai yang tertanyakan, untuk lebih diskaun boleh terus hubungi ieda melalui facebook atau sms/wassap ieda 019-593 8876. Harga special dan kasih sayang hanya untuk customer saya, agar semua ibu dapat merasai kebaikan vitamin shaklee bersama :) 


Untuk yang berminat atau ada sebarang pertanyaan bg mendapatkan Set Berpantang / Set Bersalin shaklee  ini,  ini anda boleh hubungi saya melalui:


·        Facebook : IEDA AL-HABSYI ( Sila add friend saya dahulu ya :))
·        Email: iedaalhabsyi@gmail.com
·        Sms/ whatsapp: 019 - 593 8876
·        Pages Facebook : Supplement Supermall Malaysia

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014