Thursday, 4 June 2009

KENDURI KAWIN YAN&KAMARUL

Halooooo sumeee!!!! Dah lame aku x berblogging coz balik kampung laki aku kat kampung raja, besut, hehehheh!!! Ada kenduri kawin kat sana, yan kawin..Kiteorg bertolak dlm tghari, konon2 nak lepas subuh, hehehhe!!!! Jom ikuti perjalanan aku 4 ari kat sana----->
Mama & Amanda sebelum bertolakMySpace

Ayah tgh drive, hehhe!!! Sblum balik kami singgah kedai pasu dulu, nak bawak balik utk ma
Pilih punya pilih angkut 4 bijik pasu beso, hehhehe!!! Pastu kami g makan kat kuala dulu..(aku gatei mkn rebung! mlm trus sakit perut terguling2!! padan muke aku!!!)



Jalan lagi trus ke grik, ayah jumpe member jap kat cni, hehehhe!!! Bukan kene saman tau!!MySpace

Ayah tgh bersembang jap ngan uncle paris(bukan paris hilton tau!!!huhuhu!!!)

Amanda muka basei...hahahahha!!!MySpacesian anak mama, mesti penat, huhuhu!!! xpe..berjalan jauh ni luas pengetahuan(poyo je aku!hehehhe!!)



Tiba lah ari kenduri kawin 1 JUN 2009. Pagi nikah tp aku tak g, dok siapkan amanda, relax2 dulu kan amanda..hahhaha!!! SLAMAT PENGANTIN BARU FARAH IZYAN & KAMARUL!!!



Gaya Amanda dhari kenduri kawin, ngehngehngeh!!! Baik anak mama ni, tak meragam pon, sayang amanda mama!!! Chhoottt!!!MySpace
ayah bekerja keras membantu jaga lauk, heheheh!!! (Bekwah ek bang? hehehe!!)


Sut purple plak! Nikah putih, malam Orange & Putih. Pengantin lelaki baru tiba...

Amik gambo dulu...Perot lapo ni..!!! hahahha!!!

Byak nyer hadiah mek yan!!!! wuuhooo!!!! hehehe!!!! Abis dah...Teka..agak2 ada brapa hadiah dia..banyak tau!!! Tp yg special skali of course from aku&sham!! hahahaha!!!!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014