Tuesday, 21 July 2009

HADIAH UTK AMANDA ;)


MURAHNYER REZEKI AMANDA, ALHAMDULILLAH...SEJAK LAHIR SMPAI SKANG ADE JE DPT HADIAH. SLALU KALO DPT BRG AKU TAK AMIK PON GAMBONYER, NI BARU NAK LETAK..SEBAGAI KENANGAN, NNT AMANDA BESO BLEY DIA BACA BALIK ;)

  • NI BAJU DARI WAN (UMMIE AKU LE), WAN SLALU BELI BAJU TUK AMANDA, UNTUNG LE MANDA COZ DIA SORANG JE CUCU PEREMPUAN BLAH AKU, HEHEHHE!!! TU YG WAN CYG CGT,NGGEE...

  • AUNTY TEHA & UNCLE FAIZOL PON SLALU BELI TUK MANDA, HEHEHEH!!! TEHA SUKE BAGI BRG KAT AMANDA COZ ANAK TEHA SUMENYER BOBOY, HUHUH!!! AKU NI DOK MENUNGGU BAJU DARI MOTHERCARE YG TEHA BELIKAN UTK AMANDA, BLUM SAMPAI2 LAGI PAKCIK POS LAJU NIH ;) HAKHAKHAK!!! THANXX TEHA CYG!! NNT AKU BELIKAN BAJU TUK KO PLAK EK, HEHEHE!!!


  • KAT BAWAH NI PLAK BAJU DIHADIAHKAN DARI MA&KAK LISA, THANX YA!!! COMEL2 SUMENYER!!! SUKE SANGAT!!! ;)




OKEYHH!! YG LAST SKALI NI NADIA BAGI!! BDK OPIS AKU, THANXX NADIA! AKAK SUKE SANGAT!!! MAMA NYER JE YG LEBIH2, HAKHAKHAK!!!

p/s: aku tgk dah macam blog jual baju budak plak, wakakaka!!! ;p


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014