Monday, 13 July 2009

Malang Pulang BerPesta ...

Mahasiswa-mahasiswi Malang Pulang BerPesta ...











DARI KOTAK EMAIL KU...



16 comments:

  1. ngerinye sis ieda..
    Nauzubillah..
    bru blk pesta clubbing ke?
    kat mane ek ni?
    lama xbace suatkabar..hee

    ReplyDelete
  2. ieda..takut saya tengok saya mmg tak berani tgok benda2 camnih..tapi dah terbukak n tertgok plak...:-(
    ngeri betol kan...

    ReplyDelete
  3. huwooo...ngeri btl..ble punye cite ni....

    ReplyDelete
  4. truk nye..
    ni msti g tmpt bukan2 ni..

    ReplyDelete
  5. ngerrrrriii...tgk..ish sape yg rakan ni???

    ReplyDelete
  6. oyeah...ku dh tgk email ni dlm inbox lakiku...huwaaa...sunggoh ngeri dan mmberi iktibar...

    tula dok huha huha..x ingat tuhan,siap wat maksiat lagi..tp akuxbrape tau/paham citer sebenar ekciden nih..depa semua tu mati dlm kete ke lori ke ape..???ke kne langgor lori ekk??

    ReplyDelete
  7. ya Allah ieda..
    x lalu la nk tgk..
    ktne ni ek? baru2 ni ke?
    lama x tgk brite n baca paper..

    p/s : camne bole terlepas gambo2 camni? cameraman polis kut ek? walluhu'alam..

    ReplyDelete
  8. adeh...aku lagi takut nak bkk blog aku nih, hehehhe!!!

    tp ada lg byk pic nyer, aku letak skit je, kang aku yg takut nak bkk blog sniri, huhuhu!!!

    xtau bile berlaku...tp diorg naik kete, ada 4 org (2 couple)...

    astaghfirullahalazim...

    takut2..jauhkan lah..

    ReplyDelete
  9. huhhhh naik bulu romaku..nauzubillah

    ReplyDelete
  10. nauzubillah...
    minta dijauhkan....
    siksa tgk...

    ReplyDelete
  11. nauzubillah...ni la..xigt tuhan kot..

    ReplyDelete
  12. saye dah tau eksident ni katne..
    kat indonesia ianya berlaku yang mengorbankan 9 nyawa..nauzubillah..
    smoge kite x tmasuk dlm golongn ini..amin..

    ReplyDelete
  13. Sebenarnya pemandu kereta tersebut mabuk. Pakai baju pun lambang salib! Allah S.W.T lebih sayangkan mereka semua. Sesungguhnya kita patut menjauhi perkara yang haram.

    Kereta hancur tidak sebanding dengan nyawa, Harta boleh dapat dengan buat duit cara mudah, tetapi kalau nyawa? Susah macam mana kita cari pun tak akan dapat. Jauhi arak!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014