Monday, 14 September 2009

PEMENANGNYER!


YEEEEEEEEHAAAAAAAAA!!!!!


TP SEBELUMTUH THANXXX SUME COZ MENGEJOIN CONTEST AKU YANG TAK SEBERAPE NIH, ADE 75 PESERTA SUMENYER, JULING SEHARIAN JURI KU MEMILIHNYER, HEHEHE!!!

SETIAP GAMBAR ADA KISAHNYER TERSENDIRI...MEMANG HAPPY SEMUA FAMILY!


AKU NGAN GEDIK2 & TAK SABO NAK MENGUMUMKAN PEMENANG NYER!! ;)


NI BUKAN AKU YANG PILIH PEMENANG NYER OKEYYYSS, JURI KU ADELAH LAKI AKU YANG MANTOOPP TU, HEHEHE!!! ;p AKU TAK TERLIBAT, HANYA MENGELUARKAN ONGKOS UNTUK HADIAH BUAT PARA PEMENANG :))

PEMENANGNYER ...

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


AI @ MY LIFE AS A MOTHER & WIFE

~ JURI KATE KLAKO NENGOK PIC NI! MEMANG LAIN DARI YANG LAIN PESERTA!~





AYUMI @ K.A.M.I

~ JURI SUKE SANGAT NENGOK PIC NI, MEMANG NAMPAK HAPPY D'ORG TIME NIH~





IKIQZANA @ PERJALANAN DIARI HIDUPKU

~MACAM IKLAN COLGATE KATE JURI! CUTE! SUME MMG NUNJUK GIGI, HEHEHE~



SAGUHATI....






FAUZUSKAMARUDDIN @ COFFEE CREAMER & SUGAR

BUAT SUME PARA PEMENANG SILA EMAIL NAMA, ALAMAT, NO TEPON KE

coolbanana_84@yahoo.com.my

hehehhe!!! ;)

TAHNIAHHH SUMEEE ;))
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014