Wednesday, 2 September 2009

UDAH SOPING GHAYER??


KORANG DAH SHOPPING GHAYER?? AKU SKIT2 JERK..PUSING KAT AREA GREENTOWN MALL ARI MERDEKA ARI TU NGAN MA SISTAZZ.. PUSING SAMPAI NAK PATAH KAKI GARA2 AKU NI MEMILIH SANGAT!! MEMANG!! HAHAHA!!! SAMPAI NAIK BASAI MUKE ADIK2 AKU, HEHEHE!!! SORY2 BEB! ALA..BUKAN SLALU PON, AHAKS!



NI LE SEBAB AKU GATEI LAMBAT BELI KAIN, NAK TEMPAH DAH KOMPOM TAK SIAP! TAPI BILE PK LIK, LAST YEAR, AKU PUNYA AWAL LA ANTO BAJU KAT TAILOR, BERSEMANGAT GABAN NIH, YELE FIRSTIME NAK RAYA NGAN SUAMI...ANTO LE AWAL, SOH JAHIT MANIK2 SKALI, LAST2 BLEY TAK SIAPPP!!!!
MMG HANGIN 1 BADAN!!! MAKCIK TU KALO TAKLEH SIAP CAKAP LE, NI DOK "MAKCIK CUBA..MAKCIK CUBA.." ALAHAI MAKCIK!


2 HARI SBLUM RAYA BARU DIA NAK CALL KATE BAJU TAKLEH SIAP! MAKCIK NI MMG NAK WRESLING NGAN AKU NIH, TP SABOOO...BULAN POSE, NGANDUNG PLAK TUH! AKU NGAN KETE F1 G UMAH DIA, AMIK KAIN AKU THEN AKU TRUS ANTO KAT TAILOR CINA, SHUP..SHUPP...SIAP! SEHARI JE SIAP! MESIN APE NYONYA NI, JANJI BAJU AKU SIAP! HAHAHAHAH!!! SUKERNYER ATI AKU!! HAHAHHAHA!!!

ISHH...JANGAN GELAK KUAT2 SANGAT IEDA, KANG TERBERANAK PLAK TIME TUH!


SO...TAHUN NI AKU TAKMO PENING2 PALE, BELI JE TRUS TAPI BAGAI NAK GILE GAK PUSING CARI BAJU YANG BERKENAN, BIASER LE AKU...SEB BEK ADIK2 AKU PAHAM, COZ D ORG PON CAM2 GAK! HAHHAHAA!!!

INGAT NAK TAHUN NI TEMA BIRU TAPI TUKO PURPLE, XPE..JANJI RAYER KEDUA ADE COLOR BIRU...

AMANDA??? HEHHEE!! SAVE BAJET AKU COZ BAJU RAYER DIA BANYAK ORANG BELIKAN, HUHUH!!! AKU JUST BELIKAN DIA BAJU KURUNG, INSYALLAH NAK BELI KAT SARA KIDS, CUTE GILER!


NI UMMIE AKU BELIKAN UTK CUCU POMPUAN DIA YANG SORANG NIH ;)





*THANX TO UMMI CAYANG BLANJE IEDA ARIANI! HEHEHE!! KALO AKU NAK BELI SNIRI JANGAN HARAP LE! ;p
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014