Saturday, 21 June 2014

PHYTOCOL-ST MAMPU MENURUNKAN KOLESTROL DAN MENGHALANG KOLESTROL JAHAT (LDL)

Assalamualaikum semua. Lama tak hapdet kat. Hehehe! Okehhh kali ni nak story pasal supplement terbaru dari shaklee, iaitu PHYTOCOL-ST. Haaa menyembur2 tak nak nyebut? Hahahah! Takpe janji ade bunyi sesikit tu oke la hihi! Kita semua tahukan kolesterol jahat sgt2 bahaya kan kesihatan. Dari pemakan kita yg mkn macam2 sehari, boleh menghasilkan kolesterol jahat yg akan mendtgkan pelbagai penyakit seperti sakit jantung (pembunuh no.1 di Malaysia!), strok dan banyak lagi.


PHYTOCOL-ST Shaklee adalah formulasi proprietari yang berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL.


Produk ini bakal menjadi pilihan bagi mereka yang menghidap paras kolestrol yang tinggi dan susah untuk diturunkan.


Manfaat utama Phytocol-ST adalah membantu untuk menghalang penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol LDL ( Kolestrol Jahat ) 👍👍👍


Seperti sediamaklum, produk shaklee mmg diperbuat 100% dari tumbuhan semulajadi, selamat, halal dan tiada kesan sampingan.🌱

> Dibuat dengan campuran phytosterols, yang didapati semulajadi dari tumbuh-tumbuhan, buah-buahan ,sayur-sayuran dan bijirin

> Menyediakan 2000mg phytosterols tumbuhan yang diperlukan setiap hari

>Phytosterols tumbuhan yang telah terbukti secara klinikal lebih daripada 80 kajian untuk menurunkan kolestrol LDL

> Menyediakan 100% keperluan harian phytosterol dicadangkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)


Beberapa orang pelanggan selalu mengadu mengalami masalah kolestrol yang agak tinggi walaupun bertubuh badan sederhana dan kurus.

Benar!

Walaupun anda kurus dan tidak mempunyai masalah berat badan, belum tentu anda bebas dari kolestrol.Ini berkait rapat dengan tabiat pemakanan dan gaya hidup yang diamalkan.

Dengan Phytocol-ST hanya RM158(harga ahli) sebotol mampu menurunkan kolesterol secara semulajadi. Wahhh murahkan harga ahli, jom hubungi saya utk ketahui bagaimana menjadi ahli shaklee :)

Luv,
Ieda Al-Habsyi
019-5938876
COD area Ipoh, Tambun, Rapat Setia, Ampang Baru, Taman Cempaka, Bandar MeruRaya, Tg.Rambutan dan pengeposan seluruh Malaysia. 😊😊😊





posted from Bloggeroid
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014