Tuesday, 1 July 2014

VIVIX SHAKLEE : TONIC AJAIB (PROMOSI BUY 6 FREE1)

Bismillahirrahmanirrahim :)

Salam 1 Julai 2014, bermakna dah masuk bulan baru dan ada promo terbaru dari shaklee! Yeayyy! Apakahhhh?? Hahhah!

Jeng! Jeng! Jeng! Kuikuikui!

Promo bulan ini adalah VIVIX SHAKLEE!
Beli 6botol PERCUMA 1botol!
Percuma keahlian shaklee!
Dapat bonus trusss ke account korang RM200++!
Wahhh bestkan!

Nak beli sebotol aje pon boleh, tapi takkan dpt keahlian percuma dan bonus lah ye hihih! Sebab ape?? Haa tu leh wassap saya untuk keterangan lanjut. Ok now kiter citer apa itu VIVIX?





Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Apa pula kehebatan Vivix?
- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Siapa pula digalakkan mengambil Vivix?






1. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
2. Diabetes
3. Strok
4. Darah Tinggi
5. Cyst
6. Bantu baikpulih ketagihan rokok
7. Mempunyai masalah mata
8. Pesakit jantung
9. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
10. Anti Penuaan
11. Mereka yang ingin kurangkn apa jenis penyakit

Hmmm byk kehebatan lain Vivix ni, opsss ramai dah tertanya berapa harga Vivix ni ye hihi! Harga runcit adalah RM475 sebotol, nak harga murah?? Boleh hubungi saya segera kita sembang lebih lanjut ya :)

Luv,
Ieda Al-Habsyi
0195938876
Fb : iedaalhabsyi
COD area Ipoh, Tambun, Ampang, Rapat Setia, Taman Cempaka, Bercham, Kg Tawas, Tg. Rambutan dan pos keseluruh Malaysia.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014