Monday, 1 September 2014

PROMOSI HEBAT SEPTEMBER!

Salam 1 September yg hebat! Hahahahhahahaha!

Tengok kauuuu, belum ape-ape aku dah start gelak besauuuu ni haaa. Mau nyer tak suka, berlebih-lebih suka ni. Bulan ni promosi RAHSIA CANTIK MUDA BERSERI dan ANAK SIHAT BIJAK! Haaaa best kan.



COLLAGEN POWDER SHAKLEE
BELI 6 PERCUMA 1!

MEALSHAKE SHAKLEE
BELI 3 PERCUMA 1!

ehhhhhh takmo beli banyak-banyak lah dik, beli 1 boleh tak? (Ahkak customer tu tanya)

Ehhhhh boleh sesangat kak! Beli 1 pon boleh dapat harga SPECIAL! HANYA DARI IEDA AL-HABSYI OK! Heheheehhehh! :)

Sebagai pembukaan jom kita baca dulu kebaikan Collagen Powder Shaklee :

Mengembalikan keanjalan kulit
Meningkatan kelembapan kulit
Mengelakkan kulit kering
Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah
Menegangkan payudara dan punggung
Anti-penuaan
Mengurangkan kedutan
Mengecilkan lubang pori-pori di wajah
Mengurangkan 'eye bag'
Meningkatan kecergasan tubuh badan
Memberikan kesuburan rambut

Banyakkkkkk tu!

Now saya senaraikan kebaikan Mealshake Shaklee pula :

Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:
Kurangkan Ekzema
Untuk Tumbesaran
Untuk Perkembangan Minda
Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
Untuk Anak kekal aktif
Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
Meningkatkan berat badan anak
Membantu anak fokus
Membantu kurangkan kekerapan asthma
Mengatasi masalah sembelit pada anak
Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

So apa lagi sayang2 ku, jom dapatkan Collagan Powder dan Mealshake shaklee dengan harga promosi.

Luv,
Ieda Al-Habsyi
019-5938876
COD area Ipoh, Tambun, Rapat Setia, Ampang Baru, Taman Cempaka, Bandar MeruRaya, Tg.Rambutan dan pengeposan seluruh Malaysia.




posted from Bloggeroid
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014