Monday 13 April 2009

♥ My Very First Blogger Award !! ♥

festaim dpt award ni, ekekek!!!! mcm dpt oscar plak, huhu!!! award ni dari ummi hanie, member sekelas skolah rendah aku dulu, thanx nisah!!! =)
ni la award nyer....skali pandang cam logo JPJ plak, hahhahahaah!!!


Terma & Syarata Utk Penerima Award Ini:

  • Letakkan award ini d blog anda.
  • Anugerahkan award ini kepada 10 blog yg anda anggap plg berinspirasi dan sgt mesra.
  • Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yg anda anggap plg memberi inspirasi dan mesra dari blog anda.
  • Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dengan menyatakan komen d blog mereka.
  • Berbagi cinta n syg untuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini.

Itu aje.... so aku menganugerah kan award ini kepada.... jeng...jeng..........

  1. Adik aku, Teha Stylo - pd aku teha ni terer giler pd usia muda, anak 2 n duk jauh kat riyardh nun bleh survive idup, nampak dia lebih matang dr aku walaupon dia kuat merapu, hahahha!!! baca le blog dia, mmg best n kelakar! hehhehe
  2. Anak Laut - Dlm blog anak laut ni byk mcm kisah kehidupan dlm bentuk puisi, boleh tahan =)
  3. Kak Waida - kak waida ni jiran aku mase kecik2 dulu, ingat lg slalu main same2 ngan iwan, ijah, nurul, shikin, kak laili tp sume 2 tinggal kenangan. Blog Kak Waida ni slalu update, rugi kalo x baca tau!
  4. Kak Sharul - Biras kesyangan aku! heheheh!!! gosip2!! nak bg tau, yg blog akak ni byk hasil keja sulam menyulam, akak ni minat sgt ngan sulam2,jahitan, kalau nk blaja sulam menyulam, lawatilah blog ni k
  5. Kirana - blog kirana ni byk cite klakar! hehehe!!
  6. Yani - Dia ni enjenyo( bunyi org perak ckp, heheh) n ada butik bj yg best2 tau, mesra dia ni, best kenal ngan dia,shopping kat cni tau!! =)
ala...xcukup lg 3 la...tp ini yg plg best yg aku ikuti skang!! aminnn.... =)

3 comments:

  1. tenkiu my lebly sistaaaa!!!
    muahhhh22!!
    i leb u sampai mati..wkakkakaka!!

    ReplyDelete
  2. owh da jumpe!hehehhe thanx ye akak..cayang die byk2...eehehehe

    thanx jugak sbb pomot blog yani...kis lg..lg..dan lagi..
    ops!hubby jgn marah eh..ehehhehe

    ReplyDelete
  3. Thanks for the award. Cantik laaa....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014