Monday 13 April 2009

tag from teha

weh teha stylo! ni aku buat ek, ehehehe!!! ;p

1. Letakkan gambar anak yg baru lahir..Gambar klau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak hari yg PERTAMA.
ni le gambo amanda dalam wad, pas 30min kuar dr perut aku...


2. Letakkan butiran ini:

Nama penuh : Khayra Amanda Binti Badrisham
Nama Panggilan : Khayra, Amanda (bkn alamanda tau!!!)
Jantina: Gegirl..ekekek!!!
DOB: 12 March 2009
POB: Hospital Permaisuri Bainun Ipoh
Berat Lahir: 3.1kg...(aku ingatkan 2 lebih sbb perut aku kecik time ngandung, heheh!!!)
Cara Kelahiran: Push!!!Push!!! "Teran cam berak batu dik!!" kate doc kat blk bersalin, hehehe!! Normal la beb, hahah!!


3. Harapan korang pada anak ni. Jadi apa besar nanti n KENAPA?

Jadi anak yang solehah, dengar ckp ayah n mama, jd bdk bijak, ikut perintah ALLAH n tinggalkan larangan-NYA. Jadilah org yang berjaya dgn kebaikan d dunia dan d akhirat sudah memadai cyg ku! muahhh!!!


itu aje =) skang aku nak tag.................................

  • ummie hanie
  • shakiela
  • kak zarra




3 comments:

  1. errr...eden kono tag yerrr...

    jap ek , ari ni xleh lg kot

    hehe

    ReplyDelete
  2. uiksss...kene tag eh?

    okeh2 tp nnti sat baru wat yer..

    ReplyDelete
  3. akak xnak tag yani ke?hehehehhe lariiiii

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014