Thursday, 22 December 2011

Kalau Sudi Katakan Sudi, Tidak Aku Terhegeh-Hegeh


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sudah 2 bulan tak melalak kat sini kan, saya sihat alhamdulillah bersama anak-anak tersayang. Eceh! Bahasa macam surat karangan tahun 6, hahahhaa! Rindu saya? Opkokokokosss kan, hahahah! Perasan gitewww! Maaf lama tak hapdet, macam tak bernapsu je aku tengok komputer umah aku tu. Henpon pon takde la nak goda suh update, so buat dono jer. 

Nak citer pasal beranak, susu bagai semua? Tak yah la kan, sama je semua tu. Sakit nak beranak, push! push! menetek, bertungku, berpantang. Semua tu dah lepas, korang baca la kat belog lain kalo nak tau pengalaman macam tu, hahaha! Jahat aku, tak pe, sesekali pembuka entri setelah 2 bulan membisu. 


Oh! Baby boy saya bernama Muhammad Adam Rayyan. Kelasss kau! Hensem macam maknyer, cute pon macam maknyer, hahahah! Marah apaknyer kalo baca, ekekeke! Ok, Setakat ini dulu, nanti sambung lagi petang ni or esok or lusa or tulat. Takpon setengah jam lagi, hahahahah!

Thanxxxx semua, luv u all, xoxo.

Salam. :)






Mama, Rayyan and Amanda





Pertama kali Rayyan dalam belog mama. Muahhh! :)

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014