Wednesday, 12 October 2011

Cencorot Berdangdut Di Dapur

Selalu lepas balik kerja, amik si Amanda, berdesuppp aku pergi lepak umah mak aku sampai kul 10 malam. Laki aku balik kerja lepak minum ngan member dia, so takde pasal aku nak tercongok sensorang kat rumah kan kan. Bila dah nak balik baru dia call aku, then sesama jumpa kat rumah. 



Sangat lah tidak menyenangkan hati bila sang cencorot chrootttt chroottttt mula berdangdut kat dapur umah mak aku. Geli wehhhh bukan takut tapi geli hahahahahha! Kisahnya.....


Mak aku bebel. Seminggu tak masak sejak terserempak cencorot kat dapurr, siap jerit "Makkkkkkk!!!" hahahahaha! kata mak aku, terkejut opah kau dalam kubur. *toinggg!!* Aku tak tersempak polis entry wan tu jaga lagi ngan cencorot, makanya cakap besar lah kan. "Apa laa....tu pon nak takut! Buat tak tau sudeyyy".


 Nak jadi cerita, time setan mengambang, maghrib, time tu jugak aku dok teringat mempelam kat dapur kan, cicah pulak dengan kuah rojak Mak Bee, perghhh...serius meleleh. Ah! Persetankan cencorot chrottt chroottt! Turun ke dapur. Bukak lampu dapur. Amik kauuuuu, sekali dia main cat cilok at at ngan aku, jerittt la mak buyonggg macam orang nak beranakkkkk," aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! (sambil melompat setempat)"




Ni lah cencorot, muncung panjang skit. Geli weh bukan takut ;p







Ni hamster. Jangan yang nak kata comel, aku lempang kang. Apa kau ingat comel macam mickey mouse??? Hahahah!








Mak aku dari atas jerit, "nak beranak ke mak buyongggggggggg???". "Cencorottttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!" 


Mak aku gelak besar kat atas," Amik kauuuu! Padan muka kau jahhhh! kata berani sangat!" hahahahahah! Masa aku jerittt sambil lompat setempat, aku tengok cencorot tu pon lari tak jejak tanah, ahhahahahahahaha! Lawak siot, macam dalam cerita kartun, kuangkuangkuang! :)


Masuk minggu ni dah 2 minggu mak aku tak masuk dapor memasak. Ni nak tunggu Rentokil datang hari Jumaat. Aku datang sana pon terus naik atas, takmo turun ke dapor. Bawak segala air panas ngan susu si amanda ke atas, ahhahahaha! Gelas minum semua letak dalam peti ais, so penuh gelas dalam peti ais, hahahahah! sebbek peti ais ke depan skit, kalau tak, gamak nyer nak minum pon kene lepak mamak! Hahahaha! 


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014