Thursday 7 May 2009

AKU D SERANG TAG =)

hehhee!!! sebenornyer ade lg utang tag, tp aku try menyetelkan sume ni, hehhehe!!! Ni tag dari ummie khayra gak..

1. Apakah nama blog anda skarang dan kenapa anda memilih nama itu?
~ ..:My World:..sebab ceritakan tentang dunia aku..ape yg aku lalui..

2. Apakah link blog anda skarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakan nya?
~ http://iedaluvsham.blogspot.com/ ---- sebab aku cyg laki aku, 2 yang aku letak name dia, kuikuikui!!

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
~ Xde method2 eh...ikut angin aku le ape rase nak tulih..

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
~ heh...xpenah ek...=)

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
~ oo.. ummiekhayra.. nama anak dia sama ngan nama anak aku, mayb citerasa kami ni sama kot, heheheh!!! Dia ibu yang rajin amik gambo princess khayra..dari sebulan ke sebulan ada pic khayra yang cute2! 2 yang aku suka singgah tgk blog dia,hehehhe!!!

6. Senaraikan 7 orang yang anda akan tag.
~ sapo pulok la yg jadi mangsa aku peh ni...heheheh.......jeng..jeng...

  1. mama syafi
  2. farah (putramama)
  3. iesma
  4. Dda Ly
  5. woola
  6. shilariff
  7. yanie


2 comments:

  1. yahuu.. dh penah jwb tag nih so kira dah setel laa yekk.. thanks anyway sudi beri tag.. amanda pn cute sgt.. leh la wat menantu hahaha..

    ReplyDelete
  2. Hehehe setel dah homework? amik award lak ek kat blog sy... =)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014