Monday 18 May 2009

MEMBER OPIS KU DI PECAT! OH TIDAKK!!!

ape le angin bos aku masuk pepagi bute..(bior le..dah opis dia,hehheh!), mujur aku datang awal ari ni,hehehhe!!! selamat2... dengan muka serius nyer dia memanggil aku,.." ieda, msk jap," aku pon tekezut gak, dah le pepg buta datang, panggil aku plak 2, ape kes ni..?? ngeh..ngeh... aku pon dengan muke biase je, msk le... hehhehe!!! "kamu buat surat ni, saya dah xlarat n xtahan ngan dia ni, sume keje xleh buat!" kate bos aku. Alamak! sape plak ni??? aku tanya balik,"surat pe?" "surat pemberhentian keje utk..........,".

Aku tergamam! Alamak, mcmane ni, member aku dipecat!!! Kesian pon de, almaklum lah skang ni ekonomi meleset...adoi!!! Nak xnak, aku terpaksa buat surat utk member aku 2....Bln depan dia kene benti... saat aku tulih blog ni, member aku xtau lg yg dia akan dpecat! Xkeruan aku... Semoga rezeki dia dtempat lain...

5 comments:

  1. la sianyer gan member. mudah2 ada rezeki kat tmpt lain. harap dia bersabar..

    ReplyDelete
  2. dah lamer ker member tu ker keje kat situ??

    ReplyDelete
  3. memang kesian klau kwn sendiri yang kene.mesti ada hikmahnye ni..mungkin rezeki dia kt tempat lain kot..harap dia bnyk bersabar

    ReplyDelete
  4. cian member tu..tapi nak buat camne..hope rezeki dia di tmpt lain lg murah..amin...

    ReplyDelete
  5. cian dia...nak wat cam ne, takat tu je rezeki dia kat situ...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014