Friday 22 May 2009

AMANDA & AYAH =)

Smalam pas abis keje aku trus bwk kete mcm F1 nak g amik amanda. Sejak ada anak ni, tepat je 5.30ptg trus aku cabut, hehheheh!!! Rindu kat anak beb! Sampai je umah pengasuh amanda, trus aku kiss dia..chooottt!!! hehhehe!!! kalo kiss utk laki aku bunyi nye mmuuaahhh!!! hahhaha!!! mesti le, utk laki aku mesti le spesel skit, ngehngehngeh!!! ;) Suami aku pon rindu kat amanda n celoteh nyer.Balik2 trus main ngan amanda yg dah pandai sengeh2 & cakap2 (tp dlm bahasa dia le, hikhikhik). Anak mama hebat!!! Caiyok2!!! ;)




6 comments:

  1. Makin COMEY la si Amanda nih... GERAM tengok PiPi & MaTa dia... MeNaWaN!!!

    MaMa ada HERO 4 org ni... !!! hahahahaha... GURAU jer ye....

    ReplyDelete
  2. alalal makin chomel la amanda ni
    geram je tgk

    rindu sgt kt akak ehehhehe...mane hilangnye shoutbox?

    ReplyDelete
  3. heee...tak sabar nak jumpa anak setiap kali balik dr keje kan?? shila rasa mesti ieda rasa tak sabar2 nak tgk anak membesar gak kan?? time dia nak blajar meniarap, merangkak,berdiri..etc..shila skrg ni duk tggu2..saat hazim nk blajar berdiri lps tgn n berjln..tak sbr2nya..heee

    ReplyDelete
  4. hi..
    slm perkenalan..

    alahai..
    cutenye amanda nih..
    alamekk!
    tetiba tingin ada baby plak..huhu

    ReplyDelete
  5. kire ok la sharp 5.30 balik.. sy kadang2 5.15 ke 5.00 ker dah kuar gi amik si kecik.. hehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014