Tuesday, 19 May 2009

TAG ROM UMMIE-HANIE =)

TAG FROM UMMIE-HANIE =)




1. Apakah hubungan awak dengan dia...(Insan yg mengetag anda??)
Kawan sekelas masa sekolah rendah dolu2 .

2. 5 impression terhadap sidia?

~kelakar!!

~peramah

~ ibu n isteri yg penyayang&solehah

~bijak&pandai orgnyer tau!

~mesra alam gitew! =)


3. Perkara yg paling memorable dia pernah lakukan kat awak??

Persahabatan yg xpernah putus ;)


4. Perkara yg paling memorable dia cakap kat awak???

gelak ketawa ngan dia pon dah cukup memorable tau, hehehe!!!


5. Kalau dia kekasih awak, awak akan??

eh...nabi xmengaku umat weh!! hahhaha!!! mane bleh sama jenis! hikhikhik!!


6. Kalau jadi musuh anda, anda akan??

xmo le jd musuh, xbest le..


7. Kalau dia jd kekasih anda, dia perlu improve dlm??

Sorry no answer sbb mmg x buleh jadi (ayat copy, hikhikhik!!!)


8. Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana...

anak aku comel kot, ahahhah!!! memain je ek.. ;)


9. Overall impression tentang dia..

mesra, bijak & tulus (mcm polis plak,hehehhe!!!)


10. The most desirable thing to do to her/him??

Bestfrenzz forever...=)


11. Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda???

~dia ni suka merepek la..hikhikhik!!


12. The character of you for yourself...

pemalu tp cepat mesra, cepat naik angin


13. On contrary, the character you hate about you..

cepat naik angin...


14.The ideal person you want to be with..

Nabi Muhammad S.A.W


15. For people who like you, feel something about them..

korang suka kawan ngan aku, aku lg suka kawan ngan korang ;)


16. Nak Tag....

~sesape yg rajin nak buat,buat le...heheheh!!!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014