Friday 1 May 2009

tag from ummie-hanie =)

urm...tag ni bleh tahan gak,tp aku try gak jawab,laalala...


1. Nyatakan usia blog anda.
~ 5 bulan kot...baru je.. ;p

2.Terangkan kenapa anda berblogging.
~ Saje suke2,hehhehh!!! xde la..kurang2 aku bleh xpres kan ape yg aku rase, ingat..kenal ramai jenis org..

3. Nyatakan blog pertama yang anda baca.
~Ape ekk..?? Ntah le, tp pestaim aku bkk blog senarai lagu. Ntah taun bile ntah...Aku ingat sbb ada icon blogger 2.

4. Letakkan entry pertama blog anda.
~ ehehhee!!!

"akupon xtau nak tulih pe lg nih,hehhee!!"

ntah hape2 ntah aku,hehehhe!!! ;p

5. Huraikan entry tersebut.
~hahhha!!! ntah hape2! xde ape benda nak huraikan,hehhehe!!!

6. Letakkan satu pic yang anda paling suka dalam blog nih!
~Adoi!!! gambar byk lor..!! Sume aku suke, hahhahaha!!!

7. Harapan anda.
~Banyak weh!!! Dihati ini,hanya tuhan yang tahu....nasyid le pulok! hehehhe!!!

8. Pas tag ni kepada sesape yang anda nak.
~Perghh!!! Banyak tol soklan, kang aku pas kang, letih korang, eheheheh!!! Cian2..lololo...

~~TAMAT~~amin... =)



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014