Tuesday 26 May 2009

AMANDA & PLAYGIM


















ari sabtu & ahad ari 2 aku xde buat pe, nak g umah ummi tp ummi xde coz ikut papa g grik, papa ada keje skit n dorg tdo sana. Xde pe nak buat aku amik le gambo pwinses aku sowang ni, heheheh!!! Dok sibuk main playgim dia, ngeh..ngeh.. ;) aku plak dok sibuk kat dapo, nak kemas2 skit (kemas2 konon! masak pon x!!! hahahha!!!). Sedar2 bile aku g tgk amanda, dia dah tdo...cian anak mama, mesti penat main trus tdo, hikhikhik!!! Choottt...!!!! utk pwenses mama sorang ni =)

1 comment:

  1. huhu.. Amanda belum dpt KAKI boleh aa tinggal2 lagi sambil buat keja umah..

    Apa pun as usual, Amanda mmg CUN!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014