Tuesday, 13 September 2011

Baju Kaftan Budak Kemain Sama Harga Kaftan Orang Dewasa

Sambil menayangkan yang hok biru tu jugak kan :)



 Jaiiihooooooooooooooo! Hahahahahah! Hoi! Mahal baju kaftan anak aku ni, Sebelas hengget, hahahahha! Dasar kedekut punya mak, ekekekek! Aku punya pon seploh hengget je tapi tu kalo sekali pakai, basuh terus singkat sampai ke lutut, hahahahha! Nampak bebeno tipunya :) Aku jumpe baju kaftan budak ni dekat Bukit Bunga, Kelantan. Bebetoi laki aku parking depan kedai tu, memula memang aku taknampak. Mana idaknya, dah mata aku merayappp tengok angry bird punya patung, pastu laki aku tunjuk guna muncung, denunnnn, tergantung kaftan budak atas langit, ekekekeke! :)





Aapa motip? Jangan kata mama ajar, hahahaha! :)





Ala-ala gadis kekampungan yang cute, ekekekeke! :)




Beli 2 helai, 1 pink, 1 biru. Nak beli untuk Zara untuk saiz setahun, tapi nan ado. Sudah abisss. Takpe Zara, nanti aunty carikan lagi k :)






Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014