Monday, 19 September 2011

Kontroversi : Geng Seluar Dalam (GSD)




 Hari tu kan aku bertapa lamaaa kat kampung laki aku. Bila semua orang dah balik, tinggal lah kami yang beberapa kerat aje nih, makanya bosan yang amatlah lah bebudak ni bila geng semua dah blah. Bila dah takder kerja, macam ni lah jadi sepupu sepapat nih, hahahahah!


Hoiiii! AMARAN : Bukan seluar dalam ku apatah lagi seluar dalam mu, hahahahhaha! :)



Perghhh...kalah Charlies Angle bagai okeyhhh! :)





Ape kene lah anak aku ni, ni kes tak de kerja lah tewwww! :)







Haaa....anak aku kalo bukak terus ngerbangggg rambutnya, ehehhe! :)





Haiiyaakkkkk! Laki aku kat atas tu pon dah peninggg, lantak kome lah yek! Miahahahaha!




Bejet lettewwww! hehehhe! :)



p/s: ini hanya suka suki zaman bebudak ok! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014