Friday, 5 August 2011

Jangan Menipu Pasangan Anda

Heiii.. Memalam camni takleh lelappp kan, cik kak sorang tu mesti tau kalau aku tak leh lelapp memalam cenggini. Eh tadi ada baca kat tweeter seseorang berbunyi cenggini

"Jangan menipu pasangan kamu sebab dia adalah pasangan kamu. Walau lidah mu menipu dan kamu menghapuskan bukti, dia boleh membaca gerak gaya tipu helah mu. Allah Maha Berkuasa!"


Hamikkk kau si penipu! Hahhhahah!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

11 comments:

  1. haa . betol !! so, jgn nk menipu pasangan.pesanan utk dri sendri gak. hheee~ :D

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    BERTINDAKLAH BERPAKSIKAN KEBENARAN. ALLAH DI SAMPING ORANG YANG BENAR.

    ReplyDelete
  3. Ayen setuju sangat2.tipu mcmane skalipun lambat laun pecah gak kan....Allah Maha Kuasa.

    ReplyDelete
  4. sumpah tak tipu.. bohong sunat je

    :-)

    ReplyDelete
  5. hoh..ade chmistry le kirenye..hehe..mama2..nak hapdet guna BB camne ek

    ReplyDelete
  6. BETUL TU.. JANGAN MENIPU PASANGAN.. KALAU ADA MASALAH, CERITA JE YANG BENAR...

    ReplyDelete
  7. Kalau wanita saya tidak heran kerana mereka ada sixth sense. Ha..ha...

    ReplyDelete
  8. jangan tipu ibu bapa juga

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014