Tuesday, 9 August 2011

Pepatung Baru




Dah lama nak beli patung angry bird. Bukan tak jumpe, padahal bersepah kot, tapi taknak beli pakai duit sniri, nak pakai duit laki jugak, ahhahahaha! Dengan ayat-ayat kias gitew "Iskk..nak cari patung angry bird ni, kat mana ek bang?" Hahahhahaha! Ok, sape yang belum kawin boleh tiru ayat tu, kompom pakwe korang berdesuppp cari, hahahhaha! Mungkin sebab aku dah kawin, coverage tu sampai lambat skit, *toinggg!toinggg!!* kahkahkah!



Ok, cukup patung angry bird, susun la dalam kete aku, ala..biasa la..kete gegurl la katakan hahahahah! Tapi takde la hello kitty bagai, hahahahah!  Ada gak patung dinasor amanda yang aku berkenan betoi sampai terjerumus ke lembah kereta aku, *amanda bengang ok* hahahahha! 



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014