Monday, 8 August 2011

Pepagi Dah Nak Kecut-Kecut Ailio kan kan kan

Jeruk kalerful bagai!





Hoiii! Pepagi dah tayang gambar jeruk kan, hahahahaha! Alaaa...pagi lagi kan, korang tak rasa ape-ape kan kan kan, kira aku tak salah la kan kan kan? Hahahahah!  Jeruk ni member laki aku punya bini bagi, haaa.... dari Penang. Dia kata jeruk ni tak macam jeruk biasa, kira orang mengandung leh makan. 


Aku ni bukan jenis suka makan asam, jeruk bagai pon tapi bila rasa yang ni sedapppp la pulak kan, sekali makan nak lagi dan lagi dan lagi, macam kene menderem pulak bunyinya kan, hahahahah!! Tak la weh, memang jeruk ni sedap, tak mashammm sangat dan tak manishhh sangat, hikhikhik!



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014