Monday, 1 August 2011

Hoi! Aku belum beranak lagi :)


Salam Ramadhan tawan-tawan! Aku kembali, kuang! kuang! kuang! Seminggu lebih takdok citer, sebab ape? sebab aku pergi meroyan dekat Jakarta de nun, nak hapdet pon tak sempat, semput-semput gitew. Balik ajer terus penat tak henti-henti, siap ada rasa nak berak tapi versi nak terberanak. Aku penah dengar orang cakap, kalo nak beranak, ada yang rasa cam nak berak, tapi masa amanda tak rasa, cuma sakit pinggang aje, lain orang lain rasanya kan kan kan, hikhikhik!!!




Hoii! Camne sahur tadi? Hahahahah! Aku bangun pukul 4.30pagi dengan semangat waja siap goreng-goreng bagai, air 4,5 jenis, nasi bermacam-macam jenis, kalah orang nak moreh, hahahahah! Pukul 5.00pagi siap boleh sahur. Beria bersungguh aku, almaklumat, sahur yang pertama, nanti masuk sahur minggu ke-3 maunyer 10 minit jer siap, pastu boleh makan, kes takde goreng bagai, main perhangat aje ape dalam peti, air pon air sejuk kosong ajerrr!!!! Hahahhahahahah!!!!!!





Ok, Khayra Amanda mengucapkan selamat berposeeeee buat semua pembaca :)








ni kes pakai kamera henpon apak hang yang tak best tu, mata pon dah macam keliwon, kuang!kuang!kuang!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014