Thursday, 28 July 2011

Belog Di Tutup, Sekian Harap MakNgah!

Seminggu tak berupdate, kira di tutup lah tu kan! Hahahahah! Tak tau la bila nak bukak kedai kopi lagi, mungkin sehari dua lagi kot, hoiii...korang tak rindu aku ker?? geli ahhh... miahahahaha!


Tutup kedai kopi aku ni ada sebab, nanti kiter citer-citer ek, ewah...ber "kiter-kiter" la pulak! Miahahaha! Ni lah tandanya terlebih jongging sambil berpesbuk bagai! 
 Serius aku tengah tak berapa nak sihat sekarang, oh! Baby dalam perut makin membesar, sampai aku berdiri pon tak nampak kaki dibawah, hehehehhe! Berat. Ok..ok, hospital mula memanggil aku (tak rela, tak suka dok hospital!)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014