Thursday, 28 July 2011

Belog Di Tutup, Sekian Harap MakNgah!

Seminggu tak berupdate, kira di tutup lah tu kan! Hahahahah! Tak tau la bila nak bukak kedai kopi lagi, mungkin sehari dua lagi kot, hoiii...korang tak rindu aku ker?? geli ahhh... miahahahaha!


Tutup kedai kopi aku ni ada sebab, nanti kiter citer-citer ek, ewah...ber "kiter-kiter" la pulak! Miahahaha! Ni lah tandanya terlebih jongging sambil berpesbuk bagai! 
 Serius aku tengah tak berapa nak sihat sekarang, oh! Baby dalam perut makin membesar, sampai aku berdiri pon tak nampak kaki dibawah, hehehehhe! Berat. Ok..ok, hospital mula memanggil aku (tak rela, tak suka dok hospital!)

17 comments:

  1. g mane ieda? :)cerciter..

    ReplyDelete
  2. eh nak bersalin dah ker.semoga ibu dan baby semua selamat ok.TC

    ReplyDelete
  3. sunyi dan sepi aku benci..hehehehe.

    ReplyDelete
  4. nk tgk peha pon xnampak dah mmg kna mtk tlg hubby..hahaha

    ReplyDelete
  5. hope semuanye selamat :-) ...jage kesihatan yer..

    ReplyDelete
  6. salam..
    ermmm..moga mak dan baby
    sihat selalu..mesti lelaki
    kali nih..
    :)

    ReplyDelete
  7. semoga segalanya berjalan lancar,Amin......

    ReplyDelete
  8. Mintak2 biar selamat la blako-lako...

    ReplyDelete
  9. mama..dah nk dpt adik baghu ke ni..yeh2..

    ReplyDelete
  10. kite windu kite winduuuu ...

    ohh padan ler blog bersawang ..

    ReplyDelete
  11. Patut la dh lama x nmpk..hehe

    Bila due date ko nih ida?

    ReplyDelete
  12. selamat bersalin, semoga kedua2nya selamat..selamat berpantang juga

    ReplyDelete
  13. Saya harap jalan tidak mengesot :-)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014