Monday, 11 July 2011

Jual Telor

Pembeli: "Dik, telur sekilo berapa?"

Penjual: "Telur ayam atau telur itik?"

Pembeli: "Telur ayam."

Penjual: "Telur ayam biasa atau ayam kampung?"

Pembeli: "Ayam biasa."

Penjual: "Yang tempatan atau yang import?"

Pembeli: "Yang tempatan."

Penjual: "Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor
atau Tampin?

Pembeli: "Yang Ipoh lah..." (Sambil terlihat kesal).

Penjual: "Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?"

Pembeli: "Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?"

Penjual: "Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan
yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang.





21 comments:

  1. ceh...hampeh jer...buang air liur je..hihi

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    TAK PAYAH TELUR AYAM ! BELI TELUR ITIK DAN MASAK LEMAK CILI PADI ! SEDAP !

    ReplyDelete
  3. hahhaa..suke tol ..suh die wat blog

    ReplyDelete
  4. adoyyy.. beli je lah telur kt market, xde la bnyk tnye... hehehe

    ReplyDelete
  5. nasib baik dia tak jawab, akak, sinni memang tak ada jual telur. pergi kedai sebelah.

    ReplyDelete
  6. kekekeke
    penjual mee rebus rupa2nya
    lawak la... rajin pulak tu melayan pelanggan... baik dia promo mee rebus dia kan... ada gak pekdahnya...

    ReplyDelete
  7. org jual telur ikut berat yer...?

    biasanya beli ikut biji....huhu..

    ReplyDelete
  8. pandai gak dia timing layan akak berbual..haha

    ReplyDelete
  9. kahkahkahkah cam harammmmmm

    ReplyDelete
  10. jangan dijual telur itu dah la...

    ReplyDelete
  11. waakakakaakakka...best deh..ahaks..hilang ngantuk aku beb

    ReplyDelete
  12. Memang kelakar. Sabar jer lah :-)

    ReplyDelete
  13. telur sekilo????
    wakakakaka

    ReplyDelete
  14. hahaha. cerita telur ni memang lawak. cakap la awal2 lagi hehe

    ReplyDelete
  15. last2 aku jawab jer, bagi telur ko ajer la senang..hahahahaah

    opss..larikss

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014