Friday, 1 July 2011

Eee..Berbulu!


Bulu oh bulu! Dulu masa sekolah kalo member tengok tangan kita berbulu lebat katanya "Haa...ni mak mertua sayang ni!" Fine. Apakah kaitan bulu dan mak mertua? Hahahahaha! Adakah berbulu lebih atau panjangnya 5cm membuatkan kita terer memasak (bagi perempuan) atau pon boleh duit banyak dengan kereta mewah dan harta menimbun (bagi lelaki)?


Photobucket



Banyak betoi ayat bulu atau berbulu ni. Ada yang fikir bulu tu berkaitan dengan lelaki yang seksis seksis. "Wah! Abam banyak bulu di dadada, keringting gitew, seksis la abammm!" kembang kempis lelaki tu yang berperasan perasaan macam pelakon hisndustan. Ceh!



Malah ada yang kata lelaki atau pon perempuan yang banyak bulu itu gila seks. Adakah kajian perogol seks bersiri mahu pon tak bersiri atau sambung setiap minggu itu, sungguh berbulu? Iskk..iskk...kejap aku pergi tanya dekat perpustakaan. Mungkin dia pak guard di sana boleh membantu.



Ada jugak aku pernah dengar ayat macam ni, " Ee...ko ni Tipah, bawah dah berbulu pon masih tido bawah ketiak mak ko!" oh! Itu saya sangat paham maksudnya! Hahahahah!



Dan ayat paling sesuai bila getik dengar orang tertentu,



"Berbulu je aku tengok minah tu! Cakap besar bla..bla.. macam lah boipren/laki dia bla... bla...."



Itu sangat biasa didengar. Heheheheh! :) 

27 comments:

  1. dulu kita mase skolah..kalau bulu tangan lebat diaorg cakap romantik..heeee

    ReplyDelete
  2. pasal hormon je sebenarnya.. macam2 isu timbul sebab bulu.. huu

    ReplyDelete
  3. Bulu....bulu...ade yg suke ade yg x suke kan,hehe...

    ReplyDelete
  4. dah macam wolverine nih.... eh mana ada bukan2... oklah tuh ada penebat yang baik... kalau hujan tak sejuk sangat..hehe

    ReplyDelete
  5. berbulu mata aku tau tgk love2 di badan org tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. fuhh penuh tuuu ... gelissssssssssssss

    ReplyDelete
  7. Kalau perempuan banyak bulu selaluya
    orang cakap keras hati,tapi kalau lelaki...aaahh! xyah cakap la buat malu kaum pula...

    ReplyDelete
  8. aku berbulu bila tengok orang berbulu

    ReplyDelete
  9. mueheh..mama ni geli geli le

    ReplyDelete
  10. vevulu mater pandang lehlaki yang vevulu... aiyak...

    ReplyDelete
  11. semua orang ada bulu diseluruh badan. tak payah nak berbulu sebab diri sendiri pun berbulu hahaha...

    ReplyDelete
  12. berbulu je aku tgok entry ko~!!wakakakaka...

    ReplyDelete
  13. erkk...speechless...geliii

    ReplyDelete
  14. Phentermine...

    THIS IS AMAZING.

    nice post thanks for sharing.

    http://www.PhentermineHome.com/

    ReplyDelete
  15. salam..
    ha ha..anugerah
    Allah tu..seksi apa?

    ReplyDelete
  16. ada org kne jalan tgh panas dah berbulu heheheheee

    ReplyDelete
  17. mak aihhhhhhhhh ngeri wooooooo

    ReplyDelete
  18. berbulu mata tgk gambar lelaki berbulu tu..hakhak :P

    ReplyDelete
  19. Kalau cabut bulu satu badan macam cabut kulit sahaja.

    Kalau baring kepada atas dada berbulu terasa macam hamparan carpet :-)

    ReplyDelete
  20. alamak..sy takut tgk org berbulu..nak2 lagi berbulu kat dada..huhuhu

    ReplyDelete
  21. suke la writing kak ieda ni. sempoi aje...

    misscha follow kak ieda ek..

    jemput ke blog misscha..

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. akekekkeke tapikann ada tak org yg berbulu tak sokakk bulu tuh dengan org lain yg berbulu...hehehhee

    ReplyDelete
  23. tgn saya berbulu lebat!!

    -xmalu pon sebab nie dah keturunan..-

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014