Friday, 1 July 2011

Eee..Berbulu!


Bulu oh bulu! Dulu masa sekolah kalo member tengok tangan kita berbulu lebat katanya "Haa...ni mak mertua sayang ni!" Fine. Apakah kaitan bulu dan mak mertua? Hahahahaha! Adakah berbulu lebih atau panjangnya 5cm membuatkan kita terer memasak (bagi perempuan) atau pon boleh duit banyak dengan kereta mewah dan harta menimbun (bagi lelaki)?


Photobucket



Banyak betoi ayat bulu atau berbulu ni. Ada yang fikir bulu tu berkaitan dengan lelaki yang seksis seksis. "Wah! Abam banyak bulu di dadada, keringting gitew, seksis la abammm!" kembang kempis lelaki tu yang berperasan perasaan macam pelakon hisndustan. Ceh!



Malah ada yang kata lelaki atau pon perempuan yang banyak bulu itu gila seks. Adakah kajian perogol seks bersiri mahu pon tak bersiri atau sambung setiap minggu itu, sungguh berbulu? Iskk..iskk...kejap aku pergi tanya dekat perpustakaan. Mungkin dia pak guard di sana boleh membantu.



Ada jugak aku pernah dengar ayat macam ni, " Ee...ko ni Tipah, bawah dah berbulu pon masih tido bawah ketiak mak ko!" oh! Itu saya sangat paham maksudnya! Hahahahah!



Dan ayat paling sesuai bila getik dengar orang tertentu,



"Berbulu je aku tengok minah tu! Cakap besar bla..bla.. macam lah boipren/laki dia bla... bla...."



Itu sangat biasa didengar. Heheheheh! :) 

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014