Friday, 8 July 2011

Semalam Salah Raba, Hari Ni Meraba-Raba

Ah! Busuk la ko Ieda main raba-raba dari semalam, hhahahahhaha! Weh, maunyerrr tak meraba-raba, dashboard aku baru bertukar, aku jadi kampung sekejap noks! Meraba sana sini, mana nak cari post kawan-kawan blogger, mane nak cari new post, mane nak cari layout. Haa...gitew nganga-nganga aku pepagi buta sensorang depan komputer ni. 




Orang lain semua dah bertukar dari tahun lepas, aku punya baru diorang tukarkan. Aduh! Rindukan yang lama, tapi pakai yang baru pasti ada kemajuan! 



Eleh...kejap je tu, esok-esok pandai lah tu! Berlagak giler! Kahkahkahkah! ;p



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014