Wednesday, 13 July 2011

#10 Wordless Wednesday - Tengah Sedap Melaborr!




33 comments:

  1. salam singgah... waduh hai... kono patuk dek ular naya je...

    ReplyDelete
  2. hahaha
    baik2 karang kena patuk lak... haru biru jdk nyaaa

    ReplyDelete
  3. kwn plk yg rasa tercucuknya,hahahaha......

    ReplyDelete
  4. hahaha. yek yek :P
    http://syazoneznat.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-5.html

    ReplyDelete
  5. Nie jemis tak sempat ke bender dah gamoknya :)

    ReplyDelete
  6. yackkkkkkkkkkk sabo jelah

    ReplyDelete
  7. perggghhhh....

    ReplyDelete
  8. ni mesti kes tak tahaaan sangat ni! hahaha

    ReplyDelete
  9. ayooo.. baik punyer cangkung.. siap tisu lg.. x sempat cari toilet la ni.. hihihi

    ReplyDelete
  10. singa tu terus hilang selera nak terkam..ingatkan lauk..silap...aiyeeer...

    ReplyDelete
  11. pergh...singa tu pun agaknya x lalu nk makan..he3..

    ReplyDelete
  12. ahahahah aksi gile nie ! ekekek :)

    ReplyDelete
  13. nanti ketumbit mata ngintai orang berak kahkah, ni sameer station 18 tepi tesco je, acu tanye mek seha dya tau ehhe

    ReplyDelete
  14. omaigod! omaigod! :P

    ReplyDelete
  15. Sapa laa dok dajal pi skodeng..nie..adess.. sabo je laa..

    ReplyDelete
  16. kesian wanita tu dianiaya oleh si penskodeng

    ReplyDelete
  17. en. Belang pun tak berani dekatttt kah kah kah

    ReplyDelete
  18. erk! die dok sedap menghayati ... singe kat blakang udah nak smpai :P

    ReplyDelete
  19. Singa betina belakang dah aim hendak terkam :-) Tidak dapat bayangkan lari sambil najis bertabur

    ReplyDelete
  20. pengotor siut...sape yg amik gmbar tu

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014