Friday, 15 July 2011

Pesanan Buat Blogger Xera!

Ahkak nak pesan sesuatu kat ko tapi sebelum tu akak nak ceriter ceritut dulu. Semalam berjalan-jalan penuh makna dalam Jusco, nak pergi tengok harryboy..eh..eh.. harry potter. Melautttt manusia sebab ada J Card sekali, segala macam bauuu melekat kat akak, akak terima dengan hati terbuka 45 darjah sebab abang Voldemort punya pasal.




Pastu sedang asik mata menjamu mata sebab duit takde, akak terpandang seseorang yang sungguh akak kenal. Akak terkammmmmm dia! Auummmm (sound efek konon), terperanjat beruk orang tu! Haa... mesti ko kenal kan wahai dik Xera. Bagi mengukuhkan lagi bukti, akak selitkan sekeping foto cumbu rayu kami bersama buat tatapan ko sampai menangis, hahahahahah!











BFF ko! Seha Ngok Ngek! Hahahahahaha! Mesti ko rindu dia kan! Kesian dia jenjalan tanpa ko, dia rindu kat ko Xera, takpe akak jaga dia dekat sini ek, hehehehehe! :)

18 comments:

  1. wah, meriah cam reunion lak...hihi

    ReplyDelete
  2. kim salam kat Xera tu yek akak......kuikuikui.

    ReplyDelete
  3. tajuk cam tengah panas. ingatkan tengah gaduh2. hihihi :P

    ReplyDelete
  4. huk aloh..muncung mama tu kiut bebeno

    ReplyDelete
  5. hamboiiih! kemain muncong :)

    ReplyDelete
  6. wehhhhhhhhhhhhhhh dah la tak ngajak. mention pulak nama, waaaaa nak nagissssss :(

    ReplyDelete
  7. yg baju putih tu ieda ke?nampak cantik la pulak baju putih tu..beli kat mana ek..hehe..sempat lagi tanya ni..

    ReplyDelete
  8. Wah...meriah bergambar yer. Kat luar nampak macam anak dara jugak ke ieda? hehehe....

    ReplyDelete
  9. lama tak singgah sini tgk tuan rumah yg kiut lagi...hehehe

    ReplyDelete
  10. lama tak singgah sini tgk tuan rumah yg kiut lagi...hehehe

    ReplyDelete
  11. lama tak singgah sini tgk tuan rumah yg kiut lagi...hehehe

    ReplyDelete
  12. lama tak singgah sini tgk tuan rumah yg kiut lagi...hehehe

    ReplyDelete
  13. best x cite harry boy kak??

    ReplyDelete
  14. Bukan main lg..hehehe... posing maut..hehehe

    ReplyDelete
  15. tajuk kemain lagi eh, KA ingatkan apa la tadi ni.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014