Monday, 15 August 2011

Seluar Dalam Raya







Hari Sabtu lepas pergi beli baju tidor raya untuk amanda. Untuk aku? takde makna, pakai baju kelawar sudah, nak pulak pakai baju tidur seksi meksi bila hari raya kat umah mertua, kang ketuk-ketuk pintu bilik tak keluar sampai sudah kan kan kan, nak pulak lepas reraya cenggini, hahahahah! Ish..ish..ish.. korang-korang nih! ( hahahahha!) 



sila baca dari bawah ke atas, ko pening ko punya pasal, hahahaha! ;p





Bila aku tweet kat tweeter (nak tweet kat mane lagi kan), member aku gelakkan aku pasal beli baju tdo raya, hahahaha! Aku pon nak tergelak sebenarnya. Aku tak tau orang lain buat camtu jugak or tak tapi kalo family aku memang camtu, baju tdo raya pon hadooo, wajib, tradisi zaman berzaman, hahahaha! 

 

Pastu member aku tanya, spender (seluar dalam aka seluar kecik) raya ada gak ke? Nak tergelak aku baca, pastu aku jawab : Itu adalah yang wajib. Kalo takde tak complete raya. Misi masih mencari gambo kiss kiss, bangga sidai kat ampai depan sedara hahahahah!


Gila kau! kata member aku ;p


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014