Tuesday, 16 August 2011

Malam Lailatul Qadar - Dapatkan Tips 10 Malam Terakhir Disni

Bila bulan pose, rasa cam kekang skit nak bercerita. Kena jaga, kurang kang pahala aku, dah le aku suka cakap yang merapu kan, buat kurang ailio je, kena plak bibir kering sampai telinga pon jadi bengang-bengang gitu. So dok dendiam main fesbuk. Eh, jangan menyibuk dengan fesbuk orang yang mengumpat dan mengata orang lain jugak. Ok, beralih ke tweeter, sedappp spammm dekat timeline tu pon buat orang menyampah kat aku, hahahahha! Jawap nya tdo lebih baik, hahahahaha! 



Aku malas nak cerita juadah berbuka puasa bagai. Sama je semua kan, nak nak komen wah...nampak sedap! Ko rasa pon idak, ini kan aku, balik-balik bazar takde kerja nak snap picca bagai, baik aku melangut tengok upin dan ipin, hahahaha! Persiapan raya? Semua dah siap, aku beli ari tu baju raya amanda ngan laki aku kat Jakarta aritu. Yang aku punya baju kurung 2 helai sudah. Tak payah nak sampai 30 pasang, hahahahha! 








Sekarang dah masuk 15 malam terakhir kan. Tak lama lagi 10 malam terakhir iaitu Malam Lailatul Qdar. Kejar selagi mampu, selagi sihat, selagi hidup. Bila dah terlantar ape pon tak jadi. Malam Lailatul Qdar adalah lebih baik dari seribu malam. Ia nya berlaku 10 akhir daripada malam ganjil di bulan Ramadhan. Dapatkan tips 10 malam terakhir DISINI. Insyallah membantu :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014