Wednesday, 11 January 2012

#18 Wordless Wednesday - Ustaz Azhar Idrus





diselitakan video ceramah lucu tapi memberi panduan kepada isteri-isteri termasuk AKU :)

Ustaz Azhar Idrus Terbaru - Cara Jaga Suami




13 comments:

  1. UAI, memang selalu ikuti ceramah beliau..."kite dah pahang sikit Ganu.."

    ReplyDelete
  2. kenapa kena tutup lampu? *garu2 kepala*

    ReplyDelete
  3. UAI...memang terbaik, ceramahnya mudah nak di pahami...

    ReplyDelete
  4. Hehehe cara penyampaian UAI mmg lawak kan...Kena ngn selera telinga golongan muda...

    ReplyDelete
  5. heeehehhehe..ilike..;)

    slm ida..hppy WW yee..

    ReplyDelete
  6. UAI mmg best...syukurlah kita Allah pinjamkan UAI kat dunia ni untuk kita sementara waktu...

    ayyy mezoh (Hamzah) dok paham la pulok bakpe (kenapa) kene tutuk (tutup) lapu (lampu)...hok tu time wat kije malang2 (malam)

    kalu dok saloh, bulang januari ni UAI ada mari sejid negeri shah alam...

    ReplyDelete
  7. kkakakakak..kalu siang nak katop lampu camno...

    akakakakakakk

    =)

    ReplyDelete
  8. hahah...
    tutup lampu je jawab nya..

    ReplyDelete
  9. di mana2 shj UAI berdakwah, memang melimpah ruah orang datang...

    ReplyDelete
  10. Ha..haa..menarik sungguh petikan kata dari ustaz Azhar Idrus. :-)

    ReplyDelete
  11. Hahahahaha....sy mmg suke ustaz ni,kelako.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014