Wednesday, 4 January 2012

Botol oh Botol!

Botol. Botol susu. Ni lah kalau susu badan dah ellek, kene bagi sumbat anak ngan botol. Beli botol macam beli baju. Biarlah mak apak tak tukar baju, janji botol anak terjaga. Kalau menetek kan senang, cuci tetek aje, ni nak kene cuci botol, tak pe, anak punya pasal kan kan kan, hehhehehe! 


Sejak berkecimpung dengan botol bagai, macam-macam jenis jumpe, so yang kat bawah ni yang selalu jadi pilihan mak apak :)






MAM Baby Bottle 11Oz

 Ni peberet Amanda. Ko bagi lah botol lain, dia takmo jugak. Alasan dia "masin". Masin?? Mak kompius nok!







Avent 4Oz PEST Bottle
 Ha...ni Rayyan suka. Bagus! 





Tommee Tippee Closer To Natural 9Oz



Ni pon peberet Rayyan. Eceh! Sebenarnya peberet maknyer, sebab bentuk botol macam badan maknyer masa langsing dedolu, hahahahha! *perasan!* Memula Rayyan takmo, lelama aku sumbat gak, mau la...sebab budak kecik takleh cakap lagi, kalo amanda tu dah boleh cakap la kalo takmo, ahahhaha!


Semua botol ni anti-colic. Botol ditukar setiap 3 bulan. Semoga anak sihat alhamdulillah walaupon hanya dengan menyusu botol. Insyallah :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014