Friday, 13 January 2012

Doodle Header Baru!

Pergh, pergh, pergh! Pepagi jumaat ni fresh giler. Takde kaitan dengan malam Jumaat semalam. Hahaha! Ok nampak tak kesomelan somel somel aku ni? Maaf, bukan aku, kesomelan header baru aku, HAHAHA!



Comel derrrrr! Pada aku lah, saja nak buat header lain, asik gambar je kene paku dekat deader tu. Skang tukar pakai doodle, ah ah ah bahagia rasanya. HAHAHAHA!


Ni bukan buat sendiri ye, aku tempah dekat MerahItuJambu. Pandai giler budak ni buat, thanxxx my dear Athirah :))) tengok aku sengih triple lagi ni,HAHAHAH!



Doodle Header yang baru




Nak tengok yang lama?


Takyah le, aku tak ingat dah aku campak dekat mana, *wahberlagaknakmampos!* HAHAHAHAH!






26 comments:

  1. perasan sgt doodle ko yg baru lagi menyerlah....hahahaha

    ReplyDelete
  2. cantik..sbb dia pakai tudung kaler purple...hehe

    ReplyDelete
  3. cantik beb..cantikkk...class ko eida..hehhehe
    kiss utk amanda ye..n hero ko sorang tuh.. ;p

    ReplyDelete
  4. comey doodle tu.. nk jgkkk ;)

    ReplyDelete
  5. tau x elaun cola da naik rm 500??

    http://ummijournal.blogspot.com/2012/01/elaun-cola-naik-rm-500-yeay.html

    ReplyDelete
  6. salam sis ieda.ingatkn sis yg but.memang nice. =)

    ReplyDelete
  7. ni yg bikin jelesss nih ... haha ... xper,aku leh wat sndiri cume lukisan artis tu jer aku nan hado :p

    cantek ahhh banner ko !

    ReplyDelete
  8. Walaupun gambar kartun tapi canteklaa,sejuk je mate memandang...

    ReplyDelete
  9. Cunggg kak. Tapi macam garangg jek muka dekat doodle tuhhh kak. HEHEHEHEHE

    ReplyDelete
  10. slm kenal hari jumaat :)

    owh mmg cantik,saya sggh dr blog sis merahitujambu :)

    ReplyDelete
  11. Muahhhhhh!!!!memey cun abih,kelah gittu..

    ReplyDelete
  12. comel...katun 2 je la..hikhikhik ;p

    ReplyDelete
  13. Gambar ori lagi cun macam anak dara. Ha...haa....

    ReplyDelete
  14. alorrrrrrrrrrh cumeinyaaaaaaaaaaa
    seyesss akak jelesss !!
    nak terjah terus lahhh umah adik nie ekekek ;)

    ReplyDelete
  15. sal eh dudel tu lg comel dr ko..muahahaha
    tp seyes mmg cantek arrrr header hang..ni yg nak tiru volehhhh lalalalala

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014