Friday, 13 January 2012

Doodle Header Baru!

Pergh, pergh, pergh! Pepagi jumaat ni fresh giler. Takde kaitan dengan malam Jumaat semalam. Hahaha! Ok nampak tak kesomelan somel somel aku ni? Maaf, bukan aku, kesomelan header baru aku, HAHAHA!



Comel derrrrr! Pada aku lah, saja nak buat header lain, asik gambar je kene paku dekat deader tu. Skang tukar pakai doodle, ah ah ah bahagia rasanya. HAHAHAHA!


Ni bukan buat sendiri ye, aku tempah dekat MerahItuJambu. Pandai giler budak ni buat, thanxxx my dear Athirah :))) tengok aku sengih triple lagi ni,HAHAHAH!



Doodle Header yang baru




Nak tengok yang lama?


Takyah le, aku tak ingat dah aku campak dekat mana, *wahberlagaknakmampos!* HAHAHAHAH!






Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014