Friday, 6 January 2012

Pepagi Buta Kerat Kuku




Pepagi buta kerat kuku anak. Sejak dah tak pakai mitten, kene jaga kuku dia, panjang sikit habis calar balar mukaaaa. Macam kene cakar dengan kucing, hehehe! Lagi pon sunat kan potong kuku di hari Jumaat, jenuh nak tunggu sampai hari Jumaat, nak dapat pahala, hehehehe! 





 tengok la, walaupon tak berapa panjang tapi masih boleh bercakaran ok! Ni gambar kali shoot yang ke lima ploh empat, kalo boleh tangan maknya gedik nak macam model walaupon masih tak sedar diri jari tembam bagai, hahahaha! 






Sedap anak tido, tengok tu pipi dah habis calar, tu...tu...taknampak ke? habis la korang kalo taknampak...Hahahahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014