Tuesday, 10 January 2012

Ubat Batuk Tak Mengantuk




Semalam satu hari bisu. Malu weh. batuk koh koh koh start dari hari Jumaat lepas. Degilkan, pergi klinik takmau, tengok doktor macam nampak pontianak padahal doktor sikit punya cun macam Maya Kering. 


Batuk lagi. Koh! Koh! Koh! 


Tak leh tahan weh, telan segala strepsil hurix bagai, baiknya kejap aje. Pagi tadi turun pergi klinik bawah opis. Tapi tak masuk jumpe doktor pon, sebab rasa doktor tu cun sangat, tergugat kak jemahhhh, eh..eh..perasan. HAHAHA! Jumpe Kak Melah penyambut tetamu.


AkuKenkononSweet : Nak beli ubat la, takmo jumpe doktor, leh tak?

KakMelahTakMauKalah : Boleh (menjeling tengok tudung Ariani baru I, tau takpe!) *KIHKIHKIH*

AkuKenkononSweet : Nak ubat batuk, tapi takmau yang mengantuk punyer.

KakMelahTakMauKalah : Ada. Tapi mahal sikit lah.

AkuKenkononSweet : *ni cakap dalam hati "makweh...mahal bebeno ker? aku ni bawak limaploh hengget je! eh,eh takmau kalah ngan kakmelah nih! tanya! tanya!  - Mahal tu berapa?

KakMelahTakMauKalah : Empatbelas ringgit

AkuKenkononSweet : Bagi saya empat belas botol!




Gila! nak mandi ubat batuk apa! HAHAHAHA!

AkuKenkononSweet kene belagak sweet, HAHAHAHAHA! Sengih bila batuk semakin kurang, boleh blogwalking seperti biasa :)



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014