Thursday, 12 January 2012

Lelaki Gila Seks Tersangkut Anu di Lubang Bangku!

Geleng kepala. Kiri. Kanan. Kiri. Kanan. Masa terbaca berita ni, aku buat bunyi. ala bunyi macam kalo kita terkejut dan ntah apa-apa, aku pon tak tau nak taip bunyi macm mana, HAHAHAH! Pastu member aku tanya,

"Kenapa Ieda?"

"Ni ha... Lelaki Gila Seks Tersangkut Anu di Lubang Bangku!"

Berderai ketawa semua. Semua opis perempuan, takpa, HAHAHAHA! Tanya member aku lagi,

"Kat luar negara ke? Bangku macam mana tu?"

"Haah, Hong Kong! Ala bangku yang banyak lobang kecik-kecik tu, macam bangku yang kita pergi kedai makan tadi, tapi ni lubang dia beso skit dan panjang!"

HAHAHA! Gelak je semua :)


Sila baca di SINI



14 comments:

  1. aduhai..
    kronik sgt beli aje lah patung :P

    ReplyDelete
  2. ahhahahahahahaha..adoiii..aku bj tajuk pun dah nak gelak..
    betulllllaahhh

    ReplyDelete
  3. muahahahhaha dan muke..macam2 hal..adoyaiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  4. aku pelik..macam mana la dia boleh terpiki nak try macam tu

    ReplyDelete
  5. dah kemaruk sangat la tu .. =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  6. X tahan sgt dah kot tu smpai lubang kusi pun baham jgk......hehe.

    ReplyDelete
  7. Ceh!memang gila babas dan terbabas,memalukan....tapi apa-apa pun terlebih baik dari berzina...

    ReplyDelete
  8. macam pesakit metal je..terdesak sangat kot

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014