Thursday, 12 January 2012

Lelaki Gila Seks Tersangkut Anu di Lubang Bangku!

Geleng kepala. Kiri. Kanan. Kiri. Kanan. Masa terbaca berita ni, aku buat bunyi. ala bunyi macam kalo kita terkejut dan ntah apa-apa, aku pon tak tau nak taip bunyi macm mana, HAHAHAH! Pastu member aku tanya,

"Kenapa Ieda?"

"Ni ha... Lelaki Gila Seks Tersangkut Anu di Lubang Bangku!"

Berderai ketawa semua. Semua opis perempuan, takpa, HAHAHAHA! Tanya member aku lagi,

"Kat luar negara ke? Bangku macam mana tu?"

"Haah, Hong Kong! Ala bangku yang banyak lobang kecik-kecik tu, macam bangku yang kita pergi kedai makan tadi, tapi ni lubang dia beso skit dan panjang!"

HAHAHA! Gelak je semua :)


Sila baca di SINI



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014