Saturday, 14 January 2012

Wanita Ini Kahwin Dengan Tembok dan Pagar Kebun

Oh! Ramai betul orang dah tak betul bila akhir zaman nih. Hari tu ada yang kawin dengan anjing lah, kucing lah, kambing lah kali ni kawin dengan tembok dan pagar kebunnya. Hahahahha! 


Ok, mungkin boleh kurangkan gejala buang bayi, hahahah! Tapi kang tetiba jangan pulak keluar cerita dok bergomol dengan pagar tembok bagai, sah-sah gila! 




10 comments:

  1. semoga bahagia la bahagia hingga "anak-cucu."..


    memacam..
    =="

    ReplyDelete
  2. Bestlaa tembok/pagar tu kan....hehehe.

    ReplyDelete
  3. Rasanya wanita itu dihantar bawa jumpa pakar psikiatri

    ReplyDelete
  4. Macam2.. Betul cadangan saudara Akubiomed tu.

    ReplyDelete
  5. tlg la fikir waras sikit..boleh ke..ish3

    ReplyDelete
  6. ni la tanda2 manusia diakhir zaman..
    adoiiii..mcm2 la dorang nih..
    xdpt aku bygkan dia 'gomol' pagar tembok tuh.. ;p

    ReplyDelete
  7. a'ah gila kot
    x fhm aku ngan manusia ni..dah fitrah manusia akan berkahwin ngan manusia..mn ada kwn ngan mahkluk lain auzubillah..nak je aku g bancuh dia cukup2 :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014