Wednesday, 13 April 2011

BILA DIA MEMAHAMI

Bila kita pakai lain sikit, dia cakap "tantekkk!"


 Bila kita pakai lipstik, dia pon nganga mulut juih nak kene calit sekali


 Bila kita makan durian, dia pon dok sama mengadap sambil kata "dap! dap! dap!" (sedap le tu konon)


 Bila kita gelak bahak-bahak, dia pon ikut sama. (mak tak sopan betoi!)


 Bila kita cakap berbisik, dia pon sibuk bisik-bisik kat kita, pastu gelak tahan-tahan tutup mulut 2 tangan, heheh!


 Bila kita tengok Akademi Fantasi, dia pon sibuk menari depan tv.


Bila kita balik dari kedai, mesti dia hulur tangan, tau le tuu..ada habuan untuk dia :)

Bila kita senyap termenung, dia mula menyanyi lagu ntah hape-hape, bunyi macam lagu Shahir AF pon hado!

 Bila dia senyap, ada le pekerjaan yang dia buat, abisss dia conteng katill akuuu guna magic kaler!

Bila dia makan kueyteaw ladna, mesti ia kata best! best!


Paling terharuu.....


 Bila kita sedih, dia tepuk-tepuk manja belakang kita sambil pegang pipi kita. I LOVE U SO MUCH AMANDA! Muuaahhhhhh!!! ♥♥♥♥♥







36 comments:

  1. uwaaaa terharu yg terakhir tu...hehe

    ReplyDelete
  2. haha~ bestnye ade anak.. =)
    sis, header baru ke? cun la..

    ReplyDelete
  3. So Sweet...pandai amanda ^_^

    ReplyDelete
  4. alololo...bebudak memang sangat2 cute!

    ReplyDelete
  5. alahai..suuweeetnye...xsabar pulak nk kwin ade anak ..ahahaaha

    ReplyDelete
  6. kalo nak cup amanda tu dari sekarang leh tak mak..ahaa

    ReplyDelete
  7. taknak kenenkan amanda kat saye ke kak..ehhee

    ReplyDelete
  8. so sweet............

    sweet cam mak die rla kan.. :D

    ReplyDelete
  9. itulah kebahagian bersama anak yang dianugerahkan buat kita....jd? jadilah ibu yang terbaik...muahhh....

    ReplyDelete
  10. terharunya bila anak siap bole bg cool kita bila kesedihan...

    ReplyDelete
  11. best kan kalau ade anak... huhu... jelez...

    ReplyDelete
  12. bunyi cerita ni sama ja macam nabila..tapi nabila ni bila kita nangis dia cakap.."mi...yau..yau..." pastu sibuk cari kain nak lap air mata kita...ish..sedih la plk.

    ReplyDelete
  13. amanda tu ikut perangai emak dia agaknya kot !

    jemput join kontes anjuran saya .. saya tahu awak kelakar !

    http://al-lavendari.blogspot.com/2011/04/marilah-masuk-contest-ke-2-anjuran.html

    ReplyDelete
  14. amanda mmg bijak...mmg la hug auntie sket..=)

    ReplyDelete
  15. heheh budak tak tahu menipu.. eysraf pun cantik aje kalau mommy .. hehe

    ReplyDelete
  16. bunyi tu macam ieda dalam dilema aje....mesti ada something happen kang?tak nak kongsi ker?

    ReplyDelete
  17. Saya pun sayang Amanda Muaahhh :-)

    ReplyDelete
  18. best kan de anak.. hihi.. moga terus cmtu.. bahagia bile die kate.. kakak rindu mama.. hihi

    ReplyDelete
  19. hu3.... terharu sungguh mak .... anak2 cam tu ler, tapi dia faham apa yang dia nampak jer... timasih ler kerana memahami umi...
    hehhh tumpang sat... syahdu pulak...

    ReplyDelete
  20. Comel nya, suka baca sini...

    ReplyDelete
  21. i telah ter tag ieda,,sekian
    untuk mengetahui selanjutnya disini

    http://ekin-mahmud.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

    sudi2 kanlah.t.k

    ReplyDelete
  22. Salam,

    nice story... follow u... hope u do the same... =)

    ReplyDelete
  23. oooo...anak ghupenye.......
    awok udah polo mike yong....
    ate.....ke Ipoh Rumpun kite tengahaghi nanti Yong????
    ke nak ke Kluang????
    atopon ke kamisuka???

    ReplyDelete
  24. alalalala...lame x jumpe amanda...

    ReplyDelete
  25. Tentu seronok dan ceria je ada anak gitu kan .. mereka terlalu jujur dan lurus ..

    ReplyDelete
  26. sume btol da..anak² mmg pengubat duka tau...

    ReplyDelete
  27. wah nyah.. tahniah! dah berdot com dah...hehhe i loike!

    ReplyDelete
  28. terharu jugk dgn yg last part tu. anak baik amanda ni...bijak plak tu..

    ReplyDelete
  29. kalo letak gmbr amanda dlm entri ni mesti algi sweet.. =)

    p/s: napa blog ni dh lama x berupdate?

    Jom Lawat: Blog Bardboo DAN Sweet Child
    Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014