Wednesday, 6 April 2011

NI NAK HEBOH SEKAMPUNG

Betapa tak gah betoi hidup bile henpon berkamera (ehsan orang lain, bukan si Ehsan tu) rosak. Rosak tau, tapi kalo bergetar tu mau aje, getik aku. Nak pulak kamera hadiah waktu kawin dulu pon rosak, ceh! Tak de le aku nak klik klik klik gambo nak masuk dalam blog, getikkkk aku weh.






 Haaa...ni nak heboh sekampung, 2 minggu lepas saya ada nampak Musalman tu balik rumah, kelam kabut, saya maleh le nak campur hal mencuri ni.... eh silap, tu dialog dalam hantu kak limah, hahahahaha! Sebenarnya 2 hari lepas cek nuffnang aku dah sampai, hahahhahaa! Disini terdapat kemusykilan lah yang arif. Sebab, dengan status ordimenari aku tu, sepatutnya 2 bulan baru leh dapat cek tu tapi aku dapat awal konon macam statuts tu geli-geli pulak. Tak apoo alah, terima aje rezeki tu, banyak songeh plakkan, biasaaa lah..akuu.. hahahahha!








kamera rosak, pakai gambo cek lama dari entry ini, hahahhaha! :p






 Mungkin ini startegi abang nuff nak menambat balik ngan aku kot, aauuu...perasan perasaan u! Hahahaha! Ape-ape pon mekasih le bebanyak yeee! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014