Wednesday, 6 April 2011

NI NAK HEBOH SEKAMPUNG

Betapa tak gah betoi hidup bile henpon berkamera (ehsan orang lain, bukan si Ehsan tu) rosak. Rosak tau, tapi kalo bergetar tu mau aje, getik aku. Nak pulak kamera hadiah waktu kawin dulu pon rosak, ceh! Tak de le aku nak klik klik klik gambo nak masuk dalam blog, getikkkk aku weh.






 Haaa...ni nak heboh sekampung, 2 minggu lepas saya ada nampak Musalman tu balik rumah, kelam kabut, saya maleh le nak campur hal mencuri ni.... eh silap, tu dialog dalam hantu kak limah, hahahahaha! Sebenarnya 2 hari lepas cek nuffnang aku dah sampai, hahahhahaa! Disini terdapat kemusykilan lah yang arif. Sebab, dengan status ordimenari aku tu, sepatutnya 2 bulan baru leh dapat cek tu tapi aku dapat awal konon macam statuts tu geli-geli pulak. Tak apoo alah, terima aje rezeki tu, banyak songeh plakkan, biasaaa lah..akuu.. hahahahha!








kamera rosak, pakai gambo cek lama dari entry ini, hahahhaha! :p






 Mungkin ini startegi abang nuff nak menambat balik ngan aku kot, aauuu...perasan perasaan u! Hahahaha! Ape-ape pon mekasih le bebanyak yeee! :)

24 comments:

  1. perhhhhhhh ! ni bengang ni. HAHA

    ReplyDelete
  2. nuffnang aku satu pon tak penah cash out..sian kan?

    ReplyDelete
  3. hmmm tuliosan apa ko pakai nyah utk tajuk tu? tak leh nak baco kuar tulisan jepommmm! hahahha

    ReplyDelete
  4. perghhh nak eskrem satu...!!!

    ReplyDelete
  5. saya pun nak hebohkan sekampung sbb baru dapat cek nuffy.. =))

    ReplyDelete
  6. Wahhh bestnyaa..dah cashout lagik..curlast Ieda.. dpt duit lagik.. :)

    ReplyDelete
  7. best woooooooooooooo..

    money money moneyyyyyyyyyyyyyy!! :D

    ReplyDelete
  8. Jom p KFC..mengidam nk mkn fish donat ler..

    ReplyDelete
  9. jeles lahh akak ngan ieda nie .. cer cite cer cite cam ne leh dpt banyak nie huhuhhu

    ReplyDelete
  10. kak..nuppnag sy br rm1.75 sen. kayo saye! kayo!!

    ReplyDelete
  11. Besh! kisah menarik harus diwar2kan. boleh bg semangat kat blogger lain up meter berblog lagi dan lagi :D

    ReplyDelete
  12. jeles yg teramat ni...nuffnag aku ade le 20sen je...hampeh sungguh...
    x pe nti aku balik sane kamu blanje le aku KFC yer...hehehe...

    ReplyDelete
  13. nak dpt 20 sen pon susah dari nuffnang.. uhhuhuhu

    ReplyDelete
  14. Salam Ipah..
    ermmm..rezeki jangan di tolak
    alhamdulillah..sedap la nama dia
    kita suka sangat..la la la

    ReplyDelete
  15. Saja nak tayang kat orang la tu....kita pun dapat juga la,RM53.69 sen sahaja<>/ Alhamdulillah rejeki dari Allah.

    ReplyDelete
  16. tahniah kak :)

    *kak, okay ke pakai advertlets ni ? miza tengok amai dah bercerai dengan Nuffnang.

    ReplyDelete
  17. pokcik pon sikit bengang gak...awat la tak muncui2 lagi yg ditunggu ni...hahaha pa pon pokcik ucap tahniah la kt Pn Ieda...syabas !

    ReplyDelete
  18. alhamdulilah. rezeki weh rezeki.

    ReplyDelete
  19. Sejak mengandung baby, murah sahaja rezeki. :-)

    ReplyDelete
  20. bestnye dapat cek...sukeeee

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014