Tuesday, 12 April 2011

SIMBOL PELIK BERSEPAH-SEPAH

Ceh! Memula ingat Jepun nak serang Malaya lagi bila nampak simbol ni bersepah-sepah, tapi bukan macam zaman dulu, kertas jatuh dari langitkan, ingatkan duit nak mari tapi nak kena serang, ceh! Tapi kali ni lain, simbol pelik kaler oren di tampal di tiang-tiang lampu jalan, tepi dinding opis aku, hahahahha! Pastu lantai depan opis aku, memula ingat bos ni ada hutang ngan ahlong, mungkin strategi baru ahlong, hahahahah! Begitulah merepeknya semua staff-staff kat situ membuat kesimpulan yang kemerapuan yang tak melampaui dek akal, huh!








Pas tengok iklan dekat tv beberapa hari lepas baru le deknon paham, aceh! aku tak tau dah lama ke idak tapi aku baru tau, baru tengok tv, hahahaha! Ini adalah marketing program Celcom Kolony. Kolony merupakan medium social networking yang menghubungkan kamoo dengan kawan-kawan kamoo hanya dengan menggunakan SMS! Amacam? Mengancam? Aku tak rasa terancam langsung sebab tepon aku ni pon 2,3 hari baru berbunyi, itu pon fesbuk yang hantar mesej, hahahaha!  Memang sesuai sangat untuk mereka yang  gila dengan SMS.









Untuk lebih lanjut, korang godek-godek la dekat Kolony.com.my ni. Memula bukak aku tak minat sangat lagi pon aku tak pakai celcom, kahkahkah! Lagi pon semua cam bebudak je, dengan ayat-ayat aku 10 tahun yang lepas "hai..selamat berkenalan...bla..bla...dari bla..bla... masih bujang...bla..bla... lonely (tak tahan! padahal baru lepas mesej ngan boipren ajak pegi makan mekdi 15 minit lagi, hahahaha!)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014