Tuesday, 26 April 2011

IKLAN TAK BERBAYAR HAHAHA!

 Baik aku kan kan kan, buat iklan tak berbayar tapi ujung bulan belanja aku kat Saba ek Teha, hahhahaha! Ceh! Aku tolong adik beradik ni weh, jika sesiapa berminat nak beli untuk anak sedia ada, anak on da way dalam perut (cam aku), anak sedara sedia ada, anak sedara on da way gak, cucu, cicit dan lelain lagi. Eh, lupe pulak barang ape,ni ada homemade  baby quilt, alolo gebu bebeno rasanya, sedap dan kalah tilam vono apatah lagi tilam..tilam..pon..pon.. naik lori yang lalu depan umah korang, ekekekek!



 Baby Quilt terbaik di mata dunia, eceh! :)



Ada ABC pulak tu, baguih bebeno le kira anak korang berguling sambil belajar, kalau dia tido pon pasti teringat ABC 123, tu baru ABC kalo nak huruf seterusnya tambah beli 10 baby quilt ni lagi ye, hahahhaha! Tak lawak, sepak lah daku ;p



 Dan lagi satu adalah homemade headband yang comel-comel, murah saja okeh! Bawah ni salah satu dari nya, ada banyak lagi, silalah ke Elzarababyboutique, semua harga sangat berpatutan oh yeaahhh! :)



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014