Monday, 4 April 2011

I LEBIU USOP WILCHA, GELI TAK? GELI TAK?

ahahahaha! Lepas baca status abang ucop kat fesbuk, yang dia akan buat kejutan malam ABPH, makanya melangut la aku menunggu abang wilcha tu kuar. Lambat betoi, ceh! Mata gua dah pisat-pisat kelat nak tido, nasibbek malam tu minum kopi kopiko ais 2 gelas, dapat la berjegil skit, selalu kul 11 malam dah hanyut kapal layar zzzzzzzzz hehhehehe!





opkos i undi abang wilcha i ni, kita bakoo aje! hahahaha :)








 Laki aku kul 8 malam dah belayar, bila tiba abang wilcha muncul kat tv, tetiba je kan kena rasuk, leh bangun dari tido, hahahahha! Gelak guling-guling 3 beranak, eh 4 le, termasuk baby dalam perut, heheheh! Pastu abis je abang wilcha umum terus masuk tido balik kami semua, hehehee! Hampeh je laki aku, bangun 10 min nak tengok usop wilcha aje, hahahahha!




 Krek! krek! krek! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014